هشدار مدیریت بحران به اهالی پایتخت

هشدار مدیریت بحران به اهالی پایتخت

مدیریت بحران شهر تهران نسبت به وزش باد شدید، گرد و خاک در نیمه جنوبی و غربی و رگبار باران در نیمه شمالی استان تهران به ویژه در ارتفاعات هشدار داد.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری اتاق زندگانی، مرکز عملیات اضطراری (EOC ) شهر تهران طی اطلاعیه ای اعلام کرد: پیرو هشدار سطح زرد شماره 18 اداره کل هواشناسی استان تهران به استحضار شهروندان می رساند از تاریخ یکشنبه 20 خرداد تا اواخر چهارشنبه 23 خرداد احتمال وزش باد خیلی شدید و خیزش گرد و خاک در استان تهران به ویژه نیمه جنوبی و غربی و نیز احتمال رگبار باران، رعد و برق و در نقاط مستعد بارش تگرگ در نیمه شمالی استان به ویژه دامنه و ارتفاعات وجود دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هشدار مدیریت بحران به اهالی پایتخت" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هشدار مدیریت بحران به اهالی پایتخت"، کلیک کنید.