سئو
-
عمومی
بهبود سئو صفحات محصول با داده های ساختاریافته (راهنمای کامل)
استفاده از داده های ساختاریافته برای صفحات محصولات استفاده از داده های ساختاریافته (Structured Data) برای صفحات محصولات به موتورهای جستجو کمک می کند تا جزئیات محصول را بهتر درک کرده و آن ها را به صورت جذاب تری در…
-
عمومی
نقش سئو و بازاریابی محتوایی در برندینگ دیجیتال سازمان ها
نقش سئو و بازاریابی محتوایی در برندینگ دیجیتال سازمانها در ایجاد تصویری قوی، معتبر و ماندگار حیاتی است؛ این دو رویکرد با همافزایی، حضور آنلاین کسبوکار را تقویت و اعتماد مخاطبان را جلب میکنند. در دنیای امروز، جایی که رقابت…
-
قوانین حقوقی
مسئولیت کشف عیوب معامله بر عهده فروشنده: نکات حقوقی
هرگونه کشف فساد به عهده فروشنده میباشد هنگامی که پس از یک معامله، به ویژه در خرید ملک، خریدار با واقعیتی ناخوشایند روبرو می شود که نشان دهنده فساد یا عیب اساسی در معامله است، سوالی کلیدی به ذهن خطور…
-
عمومی
الگوریتم های رتبه بندی محتوا – کلمات کلیدی و سئو
بررسی الگوریتم های رتبه بندی محتوا بر اساس کلمات کلیدی الگوریتم های رتبه بندی محتوا بر اساس کلمات کلیدی در موتورهای جستجو، مجموعه ای از قوانین پیچیده و پویا هستند که نحوه نمایش وب سایت ها را در نتایج جستجو…