نقد و بررسی دوربین بدون آینه پاناسونیک Panasonic Lumix DMC-GH4 Mirrorless Micro body

نقد و بررسی تخصصی مشخصات دوربین بدون آینه پاناسونیک Panasonic Lumix DMC-GH4 Mirrorless Micro body

نقد و بررسی دوربین بدون آینه پاناسونیک Panasonic Lumix DMC-GH4 Mirrorless Micro body

دوربین بدون آینه Panasonic Lumix DMC-GH4

سنسور جدید LIVE MOS در دوربین بدون آینه Panasonic Lumix DMC-GH4 و سیستم VENUS برای افزایش وضوح و بهبود رنگ ترکیب می شوند. همچنین حساسیت (حداکثر ISO 25600) را برای دستیابی به عکس های با کیفیت بالاتر بهبود می بخشد.

مکانیزم پردازش تصویر توسط یک پردازنده جدید 4 هسته ای توسعه یافته است که پردازش سیگنال با سرعت بالا را امکان پذیر می کند.

دوربین بدون آینه Panasonic Lumix DMC-GH4 دارای ویژگی POST FOCUS است که به شما این امکان را می دهد تا پس از گرفتن عکس روی قسمت مورد نظر خود فوکوس کنید.

این دوربین 16 مگاپیکسلی می تواند ویدیوهای 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه ضبط کند. علاوه بر منظره یاب الکترونیکی صفحه نمایش GH4 نیز به روز شده و اکنون کیفیت بالاتری نسبت به نسل قبل با 1.04 میلیون نقطه (720×480) دارد. صفحه نمایش حساس به لمس است و می توان از عملکردهای بیشتری با کمک آن استفاده کرد. دوربین بدون آینه Panasonic Lumix DMC-GH4 مانند سلف خود توانایی فوکوس را با لمس صفحه نمایش در پشت دوربین حفظ می کند.

دوربین بدون آینه Panasonic Lumix DMC-GH4 همچنین می تواند عکس ها را با فرمت RAW ضبط کند. کسانی که از GH4 برای عکاسی استفاده خواهند کرد شاهد چندین پیشرفت در کارایی و عملکرد نسبت به GH3 خواهند بود. بارزترین این تفاوت ها حداکثر سرعت شاتر 1.8000 ثانیه و قابلیت همگام سازی با فلاش تا 1.250 ثانیه است. عکاسی پیاپی با حداکثر سرعت 12 فریم در ثانیه و 7.5 فریم در ثانیه در حین فوکوس خودکار امکان پذیر است. به لطف فناوری Depth of Defocus (DFD) پاناسونیک که سعی می کند تشخیص دهد که لنز تا چه حد از فوکوس خارج است.

GH4 بدنه ای از آلیاژ منیزیم دارد و ابعاد آن 94.0 x 83.8 x 132.1 میلی متر است. وزن این دوربین با کارت حافظه و باتری تنها 559.91 گرم است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین بدون آینه پاناسونیک Panasonic Lumix DMC-GH4 Mirrorless Micro body" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین بدون آینه پاناسونیک Panasonic Lumix DMC-GH4 Mirrorless Micro body"، کلیک کنید.