نقد و بررسی دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a6000 Mirrorless 16-50mm دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a6000 Mirrorless 16-50mm

نقد و بررسی تخصصی مشخصات

نقد و بررسی دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a6000 Mirrorless 16-50mm دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a6000 Mirrorless 16-50mm

دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a6000 Mirrorless 16-50mm

دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a6000 Mirrorless 16-50mm

دوربین 16-50 میلی متری بدون آینه سونی Alpha a6000 یک دوربین پیشرفته و همه کاره است که این شرکت با سنسور 24.3 مگاپیکسلی APS-C عرضه کرده است و قابلیت پردازش تصویر BIONZ X را دارد و می تواند تصاویری با وضوح بالا بگیرد. این دوربین توانایی ارائه کیفیت بالا در نور کم را دارد و دارای حساسیت ISO 25600 می باشد و با وجود ویژگی های جالب این دوربین بدون آینه سونی پردازشگر تصویر این محصول قابلیت عکاسی پیاپی تا 11 فریم بر ثانیه را دارد و از یک سیستم فوکوس خودکار هیبریدی هوشمند که توانایی تشخیص سطوح را نیز دارد. لازم به ذکر است روش های تشخیص کنتراست این محصول بسیار سریع بوده و می تواند دقت فوکوس بسیار خوبی را ارائه دهد.

این دوربین دارای قابلیت نمایش زنده پخش تصویر و ناوبری منو است که همه اینها در نمایشگر بزرگ الکترونیکی دوربین امکان پذیر است. لازم به ذکر است نمایشگر و منظره یاب جزییات این محصول 3 اینچی بوده و امکاناتی مانند طراحی کج را برای سهولت در استفاده ارائه می دهد. شایان ذکر است که به راحتی می توانید این صفحه نمایش را بالا و پایین کنید و از پوشش عالی آن استفاده کنید. این دوربین بدون آینه طراحی بدنه استانداردی دارد و با رابط کاربری عالی تنظیم می شود. چندین دکمه برای تنظیمات پیشرفته دوربین در اطراف بدنه این دوربین در نظر گرفته شده است که دسترسی کامل و کارآمد به تنظیمات دوربین را فراهم خواهد کرد. علاوه بر همه اینها برای اتصال فلاش های جانبی از کفشک چند کانکتوری استفاده شده که دارای نورهای مختلف و میکروفون می باشد.

دوربین بدون آینه سونی Alpha a6000 از فلاش NFC با اتصال Wi-Fi استفاده می کند و می توانید آن را با ریموت کنترل کنید. دوربین برای اشتراک گذاری تصاویر در دستگاه های مربوطه همگام سازی می شود و می توانید از ویژگی های آن یکپارچه استفاده کنید. کاربران می توانند با کیفیت 1080p و 24 30 و 60 فریم بر ثانیه فیلم بسازند. جالب است بدانید که اگر بیت ریت کیفیت تصویر را تا 50 مگابیت بر ثانیه افزایش دهید می توانید کیفیت فیلمبرداری را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. کاربران می توانند تصاویر و ویدیوهای بیشتری را با استفاده از کارت های حافظه micro SD کلاس 10 یا سریع تر با ظرفیت حداکثر 64 گیگابایت در دوربین خود ذخیره کنند.

Sony Alpha a6000 دارای یک لنز زوم جمع شونده 16-50 میلی متری f/3.5-5.6 OSS مخصوص سونی است که روی دوربین قرار دارد. این لنز دارای فاصله کانونی معادل 35 میلی متر و در بازه 24 تا 75 میلی متری پرسپکتیو خوبی برای عکاسی روزمره فراهم می کند. این محصول از تثبیت کننده نوری به نام SteadyShot استفاده می کند که برای به حداقل رساندن لرزش در هنگام عکاسی بسیار مناسب خواهد بود. تکنولوژی زوم قدرتمند این محصول به شما این امکان را می دهد که کنترل الکترونیکی بر روی موقعیت زوم داشته باشید و عناصر پراکنده را تا حد بسیار پایین کاهش دهید. چنین فرآیندی می تواند ناهنجاری های بزرگنمایی را کاهش دهد و در نهایت به افزایش وضوح تصویر کمک کند.

ترکیبی عالی از سنسور 24.3 مگاپیکسلی و پردازشگر تصویر BIONZ X

سنسور 24.3 مگاپیکسلی اندازه APS-C و پردازشگر عکس BIONZ X در کنار هم می توانند تصاویری با وضوح بالا با جزئیات دقیق و کمترین نویز ایجاد کنند که هنگام عکاسی در نور کم و حساسیت ISO 25600 بسیار جالب خواهد بود. این سنسور از طراحی استفاده می کند. از لنزهای بدون شکاف ساخته شده در تراشه ای که شکاف بین پیکسل های جانبی را با لنزهای بهینه پر می کند. چنین قابلیتی باعث افزایش توانایی دوربین در جمع آوری نور و ارائه تصاویر با وضوح بالا و ایجاد لبه های تیز خواهد شد. این پردازنده در ارائه سرعت لازم از سیستم دوربین مانند Fast Hybrid AF نیز موثر است و می توانید با 11 فریم بر ثانیه بالاترین سرعت عکاسی پیوسته را داشته باشید و قدرت فیلم برداری دوربین نیز بسیار افزایش می یابد.

سیستم فوکوس خودکار هیبریدی سریع

سیستم فوکوس خودکار هیبریدی سریع از سیستم تشخیص فاز 179 نقطه ای و سیستم تشخیص کنتراست 25 نقطه ای برای دستیابی به فوکوس دقیق در کمتر از 0.06 ثانیه استفاده می کند. این سیستم فوکوس سریع از یک الگوریتم تشخیص شی فضایی استفاده می کند که ابتدا با نقطه تشخیص فاز شروع می شود و سپس از نقاط فوکوس خودکار برای ارائه پوشش خوب برای دستیابی به فوکوس مطمئن استفاده می کند. این سیستم علاوه بر پشتیبانی از حالت های تک شات می تواند قابلیت ردیابی AF در آماده سازی فریم با سرعت 11 فریم بر ثانیه را نیز داشته باشد که برای عکاسی پیاپی بسیار مناسب است.

حالت های مختلف AF را می توان به صورت جداگانه توسط کاربر برای اصلاح بیشتر تصاویر انتخاب کرد. Eye AF یک عملکرد فوکوس جزئیات است که می تواند سوژه را اولویت بندی کند و عملکرد فوکوس را برای پرتره هایی با جزئیات واضح اختصاص دهد. فوکوس خودکار نگاهی نیز می تواند سوژه های متحرک را شناسایی کرده و آنها را قاب بندی کند. تنظیمات ناحیه فوکوس خودکار می تواند به کاربر اجازه دهد تا دقت را افزایش دهد و مناطق خاصی از فریم مورد نظر را در کادر اولویت بندی کند. حالت های دیگری مانند AF-A و AF-S وجود دارد که می تواند توسط کاربر در حالت های مختلف فوکوس دستی انتخاب شود.

ضبط با کیفیت فول اچ دی

فیلمبرداری Full HD 1080p از 24 30 و 60 فریم بر ثانیه با کیفیت بالای 50 مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می کند. از دیگر گزینه های موجود می توان به امکان ضبط ویدیو با استفاده از کدک های MP4 و AVCHS اشاره کرد که در صورت استفاده از آنها می توانید فیلمبرداری با سرعت 60 فریم در ثانیه با کیفیت 1080p با سرعت 28 مگابیت بر ثانیه را تجربه کنید. این دوربین از فیلمبرداری دوگانه استفاده می کند و با استفاده از سیستم کدک XAVC S یا AVCHD به همراه فرمت فایل MP4 می توانید همزمان ویدئوی خود را به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته و پخش کنید و یک کپی از آن داشته باشید. همچنین می توانید از خروجی HDMI نوع D استفاده کنید و فایل های 8 بیتی فشرده نشده 1080p60 و 1080i60 و نسبت تصویر 4:2:2 داشته باشید.

یک میکروفون استریو داخلی قابلیت های ضبط ویدیویی a6000 را تکمیل می کند و می توانید PCM دو کاناله را برای فیلم های با فرمت XAV S خروجی بگیرید. -LC برای ویدیوهای MP4 در وب.

این محصول همچنین دارای عملکرد فوکوس دستی در قسمت فیلم برداری است و می توانید از آن برای اطمینان از جزئیات خوب در فیلم استفاده کنید. لازم به ذکر است که می توانید تنظیمات نشانگر را به گونه ای تنظیم کنید که با نمایشگر LCD اصلی دوربین به خوبی کار کند و بتواند منطقه امن و سایر عملکردهای مرتبط با ویدئو را در اختیار شما قرار دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a6000 Mirrorless 16-50mm دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a6000 Mirrorless 16-50mm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a6000 Mirrorless 16-50mm دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a6000 Mirrorless 16-50mm"، کلیک کنید.