نقد و بررسی دوربين چاپ سريع فوجي فيلمFujifilm instax mini 9 Cobalt Blue

نقد و بررسی تخصصی مشخصات

نقد و بررسی دوربين چاپ سريع فوجي فيلمFujifilm instax mini 9 Cobalt Blue

دوربين چاپ سريع فوجي فيلمFujifilm instax mini 9 Cobalt Blue

دوربین چاپ فوری فوجی instax mini9 Cobalt Blue

دوربین فوری فوجی instax mini9 Cobalt Blue یکی از دوربین های فوری فوجی mini9 است. عکس های این دوربین بر روی فیلم Instax mini چاپ شده است.

این دوربین کامپکت فوجی در رنگ های متنوع و جذاب عرضه می شود و دارای لنز 60 میلی متری و دیافراگم F/12.7 است.

این دوربین دارای یک حلقه کنترل نوردهی در اطراف لنز است. این حلقه دارای حالت های مختلف نور در اتاق، ابری، آفتابی و بسیار شدید است.

برای عکاسی می توانید از منظره یاب دوربین چاپ فوری فوجی instax mini9 Cobalt Blue استفاده کنید به علاوه این دوربین مجهز به فلاش با برد موثر 0.6 تا 2.7 متر است که به شما کمک می کند در نور کم عکس های بهتری بگیرید. . این دوربین با باتری های AA کار می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربين چاپ سريع فوجي فيلمFujifilm instax mini 9 Cobalt Blue" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربين چاپ سريع فوجي فيلمFujifilm instax mini 9 Cobalt Blue"، کلیک کنید.