انواع مدل های شیر حمام جدید 2024

زمانی که بحث خرید شیر حمام جدید می شود شاید اولین فکری که به ذهن شما خطور می کند این باشد که از آنجایی که حمام در معرض دید همه وجود ندارد می توان یک شیر حمام ساده گرفت و کار را تمام کرد اما در حقیقت این طور نیست و با توجه به این که شیر حمام به طور مداوم در برابر آب و مواد شوینده قرار دارد باید مقاومت و دوام بالایی داشته باشد تا سریعا دچار خرابی نشود. هم چنین به دلیل گزینه های متنوع و زیادی که در بازار پیش روی شما قرار دارد، ممکن است انتخاب مقداری سخت شود. اما ما در ادامه برای شما در مورد خرید شیر حمام جدید نکات لازم را ذکر کرده ایم تا بتوانید با خریدی با کیفیت و با دوام فضای حمام خود را تغییر دهید.

انواع مدل های شیر حمام جدید 2024

انواع مدل های شیر حمام جدید

امروزه در بازار و صنعت شیرآلات تحول اساسی رخ داده است و مدل های زیبا و متنوعی از شیر های حمام تولید شده اند که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشند و شما می توانید با توجه به نیاز و کاربردی که این شیرآلات دارند آن ها را انتخاب کنید. در ادامه چند نمونه از مدل های شیر حمام جدید را برای شما معرفی کرده ایم:

  • شیر حمام توکار
  • شیر حمام دیجیتال
  • شیر حمام کلاسیک
  • شیر حمام ترموستاتیک
  • شیر حمام با طراحی سنتی
  • شیر حمام با طراحی مدرن
  • شیر های حمام دو پایه
  • شیر های حمام سه تکه
  • شیر های حمام چهار تکه
  • و غیره

نکات مهم هنگام خرید شیرآلات حمام

خرید شیرآلات حمام هم مانند خرید سایر محصولات به دقت و وقت کافی نیاز دارد و شما باید هنگام خرید آن ها یک سری نکات مهم و طلایی را در نظر داشته باشید تا بتوانید خریدی آگاهانه و خوبی را تجربه کنید ما در ادامه برای شما عزیزان تمامی این نکات را ذکر کرده ایم:

  • جنس

مهم ترین نکته ای که هنگام خرید شیرآلات حمام باید در نظر داشته باشید جنس آن ها می باشد و از آنجایی که این نوع شیرآلات به طور مداوم در برابر آب و رطوبت قرار دارند باید در آن ها از آلیاژ و فلزی استفاده شود که علاوه بر این که ضدزنگ می باشد از مقاومت بالایی نیز برخوردار باشد در ادامه در مورد شیرآلات با جنس های مختلف صحبت شده است:

  • برنج و فولاد: یکی از فلزاتی که ضدزنگ بوده و در محیط های مرطوب دوام بسیار بالایی دارد آلیاژ برنج و فولاد می باشد.
  • روی: گاهی اوقات در برخی از قطعات شیر های حمام از فلز روی استفاده می شود که دوام زیاد و طول عمر بالایی ندارد.
  • مس: با توجه به این که مس دارای خاصیت ضد باکتری می باشد، انتخاب شیر های حمامی که از فلز مس تولید شده اند مناسب است اما بدانید که استفاده ی طولانی مدت از آن ها بسیار خطرناک می باشد زیرا سرب تولید می کنند.

پس سعی کنید شیرآلاتی را برای حمام خود خریداری کنید که از جنس برنج و یا فولاد باشد هم چنین دقت لازم را داشته باشید که تمامی تجهیزات و قطعاتی که در آن ها به کار رفته است هم از جنس برنج و یا استیل ضد زنگ باشد.

  • نوع آبکاری

امروزه اکثرآبکاری ها برای شیر های حمام با برنز، برنج، نیکل و کروم می باشد که هر کدام از آن ها مزایای خاص خود را دارند اما بهترین نوع آبکاری برای شیر حمام که مقاومت زیادی داشته و در برابر خوردگی و فرسودگی هم دوام بالایی دارد آبکاری کروم می باشد. البته شیر های حمامی که دارای آبکاری نیکل و یا استیل ضد زنگ هستند هم بسیار مناسب می باشند زیرا علاوه بر این که مقاومت بالایی دارند دارای درخشندگی و زیبایی منحصر به فردی نیز هستند.

  • طراحی و زیبایی

یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید طراحی و شکل ظاهری شیر حمام می باشد. شیر های حمام جدید در انواع مختلفی وجود دارند که قبلا به آن اشاره کرده ایم و شما می توانید با توجه به سلیقه، کاربرد و کوراسیون حمام خود آن ها را انتخاب کنید. برای این که بتوانید انتخابی ایده آل داشته باشید باید هنگام انتخاب شیر حمام تمامی تجهیزات حمام مانند سرامیک، وان و غیره را در نظر داشته باشید تا شیر حمامی که خریداری می کنید با حمام شما همخوانی داشته باشد و یا به اصطلاح ست شود.

  • گارانتی

شاید هنگام خرید شیرآلات حمام داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش برای شما چندان اهمیتی نداشته باشد اما تصور کنید که بعد از خرید این شیرآلات و استفاده از آن ها، دچار خرابی شوند و در این شرایط شما مجبور شوید هزینه های تعویض، تعمیر و غیره را از جیب خود پرداخت کنید. پس بهتر است هنگام خرید شیرآلات حمام با پرداخت هزینه ی بیشتر شیرآلاتی را خریداری کنید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشند.

  • قیمت

با توجه به شرایط اقتصادی و گرانی ها اکثر افراد هنگام خرید به دنبال شیرآلاتی هستند که قیمت پایین تری دارند اما بهتر است بدانید که عوامل مختلفی از جمله جنس قطعات و تجهیزات، برند تولیدکننده، طراحی و شکل ظاهری شیر حمام، مدل و غیره بر روی قیمت نهایی تاثیر دارند پس سعی کنید شیرآلاتی را برای حمام خود تهیه کنید که در کنار قیمت مناسب از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشد.

شیر مخلوط حمام کسری

بهترین مارک شیر حمام جدید

با توجه به این که شیر های حمام جدید در مارک های مختلف و متنوعی در بازار موجود هستند قطعا انتخاب بهترین مارک شیر حمام برای شما سخت خواهد بود اما نگران نباشید چون ما به شما بهترین مارک شیر حمام را معرفی خواهیم کرد و آن هم شیر حمام کسری می باشد که بهترین و با کیفیت ترین شیر های حمام را دارد و با قیمتی عالی به شما عزیزان عرضه می کند به گونه ای که با خرید از برند کسری به هیچ عنوان پشیمان نخواهید شد.

آیا شیر های حمام جدید می توانند میزان مصرف آب را کاهش دهند؟

بله شما با خرید شیرآلات حمامی که دارای طراحی خاص و کارتریج هستند می توانید میزان مصرف آب را کاهش دهید زیرا شیرآلاتی که به کارتریج مجهز هستند میزان آب خروجی از آن ها حدودا 14 لیتر در دقیقه می باشد در حالی که در شیرآلات معمولی 22 لیتر در دقیقه است و با توجه به بحران کمبود آبی که امروزه با آن مواجه هستیم شما می توانید با خرید شیر های حمام جدید میزان مصرف آب خود را به طور قابل توجهی کاهش دهید و در مصرف آب صرفه جویی کنید.

حرف آخر 

شیر های حمام جدید می توانند فضای حمام شما را به طور چشم گیری تغییر دهند و کیفیت حمام کردن شما را بهبود بخشند. فرقی نمی کند از چه مدلی از شیر های حمام جدید استفاده می کنید می خواهد مدل های سنتی باشد یا مدرن. تنها توجه داشته باشید که شیر حمامی که خریداری می کنید زیبا و با دوام باشد. اکنون اگر شما هم قصد خرید شیر حمام جدید را دارید می توانید با خواندن مطالب بالا بهترین و با کیفیت ترین شیر حمام را خریداری کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انواع مدل های شیر حمام جدید 2024" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی, کسب و کار ایرانی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انواع مدل های شیر حمام جدید 2024"، کلیک کنید.