ببینید| سوخو ۵۷ و سوخو ۳۵ جدید از راه رسیدند!

ببینید| سوخو ۵۷ و سوخو ۳۵ جدید از راه رسیدند!

به گزارش خبرگزاری اتاق زندگانی و براساس گزارش کانال خبری پارتیزان، این دسته از جنگنده های سوخو Su-57 فلون همانند فلون های قبلی، همچنان از انجین های ساترن AL-41F1 استفاده می کنند و فعلا خبری از انجین جدیدتر AL-51F-1 برروی فلون ها نیست.

البته کمپانی UAC اعلام کرده است که یک دسته دیگر از جنگنده های چندمنظوره نسل ۴++ سوخو Su-35S هم به نیروی هوایی روسیه تحویل داده که ویدئو یا تصاویری از آن منتشر نشده است.

این اولین دسته از جنگنده های سوخو Su-57 و سومین دسته از جنگنده های سوخو Su-35S است که در سال جاری میلادی توسط UAC به نیروی هوایی روسیه تحویل داده شده است.

۲۲۷۲۲۷

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ببینید| سوخو ۵۷ و سوخو ۳۵ جدید از راه رسیدند!" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ببینید| سوخو ۵۷ و سوخو ۳۵ جدید از راه رسیدند!"، کلیک کنید.