نقد و بررسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS M100 body

نقد و بررسی تخصصی مشخصات دوربین بدون آینه کانن Canon EOS M100 body

نقد و بررسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS M100 body

دوربین Canon M100

دوربین Canon EOS M100 یک دوربین بدون آینه با لنز است. این دوربین دارای سنسور 24 مگاپیکسلی APS-C CMOS و پردازنده DIGIC 7 است. این دوربین دارای صفحه نمایش لمسی LCD است که برای گرفتن سلفی و سهولت در استفاده 180 درجه می چرخد.

دارای طیف کاملی از ویژگی های بی سیم برای پخش تصاویر شما در دنیای رسانه های اجتماعی است. این دوربین از لنز Canon EF-M استفاده می کند و همچنین می تواند از طریق یک آداپتور اختیاری از لنز EF استفاده کند.

عکاسانی که به دنبال یک دوربین فشرده و قدرتمند هستند از عملکرد M100 مانند سنسور 24.2 مگاپیکسلی APS-C CMOS و پردازنده DIGIC 7 برای ارائه عکس های سریع تا ISO 25600 راضی خواهند بود. این دوربین دارای سیستم CMOS برای اطمینان از سرعت و دقت است. تمرکز حین فیلمبرداری؛ تا 4 فریم در ثانیه با AF یا حداکثر 6.1 فریم در ثانیه در حالت قفل AF. M100 قادر به فیلمبرداری با کیفیت بالا تا 60 فریم بر ثانیه است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS M100 body" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS M100 body"، کلیک کنید.