لیست وسایل سگ من و ۴ نکته انتخاب وسایل سگ

قبل از اینکه از یک توله سگ جدید در خانه خود استقبال کنید، باید مطمئن شوید که فضای شما برای آنها آماده است. اما بزرگ کردن یک توله سگ آسان نیست. توله سگ ها نیاز به توجه و مراقبت زیادی دارند، بنابراین تهیه یک چک لیست از آنچه نیاز دارید پیشنهاد می شود، و انتخاب این اصول اولیه برای توله سگ جدید شما مکانی عالی برای شروع است.

لیست وسایل سگ من و ۴ نکته انتخاب وسایل سگ

لوازم سگ

لیست انواع وسایل سگ

در ادامه لیست تمامی وسایل سگ را لیست کرده که اصطلاحا به آن سیسمونی سگ میگن. لازمه که بگم این لیست فقط وسایل هستش و غذای سگ داخل آن لحاظ نشده است.

  • کاسه‌های غذا و آب

  • وسایل بهداشتی مثل

  • شامپو و برس برای حمام سگ ها

  • کم‌کننده و خوشبو کننده بوی بد بدن پت

  •  وسایل بهداشت دهان

  • اسپری‌ها و قطره‌های ضد کک و کنه

  • اسباب بازی‌ها برای فعالیت‌های تفریحی

  • لوازم بازی‌های آموزشی برای تحریک ذهنی

  • جای خواب و مبلمان مخصوص سگ برای راحتی در خوابیدن

  • بند و قلاده‌ها برای قابلیت حرکت و امنیت هنگام پیاده‌رو

قلاده برای توله سگ ها

وسایل سگ

استفاده از قلاده می تواند برای توله سگ ها مفید باشد، به خصوص اگر آنها در حال یادگیری راه رفتن با قلاده هستند. قلاده مناسب سگ کمک می کند تا گردن آنها کشیده نشود، به خصوص اگر هنوز در حین پیاده روی شیطونی می کنند و تحرک زیادی دارند. قلاده ها کنترل توله سگ خود را در هنگام بیرون رفتن آسان تر می کنند.

برخی از قلاده ها بازتابنده، دارای نوارهایی هستند که باعث می شود توله سگ شما در شرایط کم نور راحت تر دیده شود. آنها برای پیاده روی در صبح زود یا عصر عالی هستند.

بند برای توله سگ ها

بندهای آموزشی گزینه های عالی برای توله سگ جدید شما هستند. شما می خواهید به آنها یاد دهید که چگونه بایستد و بدون کشیدن بند راه بروند، بنابراین بندهای آموزشی ایده آل هستند. آنها برای این مرحله از سگ گردانی ساخته شده اند.

آنها همچنین گزینه های خوبی برای نزدیک نگه داشتن توله سگ شما هنگام بازی در حیاط خلوت هستند. بندهای آموزشی طولانی تر به سگ شما اجازه می دهد تا در مسافت بیشتری بدود.

نکته: مطمئن شوید که سگ شما هرگز بدون نظارت رها نمی شود.

مکان هایی برای خوابیدن توله سگ ها (تشک سگ)

درست همانطور که ما عاشق تخت هایمان هستیم، توله سگ ها نیز به مکانی برای خوابیدن نیاز دارند! سگ ها همه سلیقه های متفاوتی دارند، بنابراین ممکن است چند بار تلاش کنید تا بفهمید توله سگ شما در کجا راحت تر چرت می زند. 

تخت سگ گزینه های کلاسیک هستند و انواع مختلفی دارند. 

جای خواب سگ لبه دار می تواند به توله سگ هایی که در خواب خود زیاد حرکت می کنند کمک کند تا در جای خود بمانند. سگ های دیگر ممکن است گزینه تخت سگ کرکی را دوست داشته باشند. همه چیز به سگ بستگی دارد.

اسباب بازی های جویدنی برای توله سگ ها

توله سگ ها که شروع به دندان درآوردن می کنند، به غیر از اسباب بازی های جویدنی سگ بالغ، به اسباب بازی های دندانی توله سگ نیز نیاز دارید. اسباب بازی های دندان درآوردن توله سگ با اسباب بازی های معمولی سگ متفاوت است زیرا به تسکین درد در لثه توله سگ شما کمک می کند. همچنین یک راه عالی برای مشغول نگه داشتن آنها است!

تشویقی  برای آموزش رفتار سگ

توله سگ شما در اوایل زندگی خود چیزهای جدید زیادی یاد می گیرد. چه راهی بهتر از دادن خوراکی های تشویقی به آنها به عنوان تقویت مثبت برای کمک به یادگیری دستورات شما؟ استفاده از تشویقی هایی که توله سگ شما دوست دارد، راهی عالی برای کمک به یادگیری آنها نیز است. 

برخی از خوراکی ها حتی به دندان درآوردن توله سگ کمک می کنند!

مراقبت از دندان توله سگ

شروع زودهنگام روال مراقبت از دندان سگ شما فقط برای سلامتی او مفید نیست. مسواک زدن زودهنگام دندان های توله سگ به آنها کمک می کند تا به این احساس عادت کنند.

 مسواک سگ احتمالا اولین ابزاری است که برای مراقبت از دندان سگ به آن فکر می کنید، اما آنها تنها نیستند. افزودنی های مایع دندان شوی سگ به رفع پلاک کمک می کنند و می توانند به ظرف آب توله سگ شما اضافه شوند.

پارک توله سگ شما (فنس سگ)

هنگامی که توله سگ خود را آموزش می دهید، آموزش پارک سگ بخش بزرگی است! شروع زودهنگام به آنها کمک می کند تا یک روال خوب داشته باشند. برخی از چیزهای خوبی که باید هنگام شروع آموزش توله سگ خود داشته باشید، پارک سگی برای کمک به تقویت برنامه،آموزش پدهای ادرار توله سگ و آشکارسازهای ادرار است.

ظرف غذا سگ

ظرف غذای سگ

توله سگ شما به سرعت رشد می کند و برخی از نژادها، این تغییر سریع هم است! هنگامی که شما میخواهید به آنها غذای توله سگ بدهید، آنها به یک ظرف غذا نیاز دارند که آن را بخورند. کاسه های سگ مرتفع یک انتخاب عالی برای سگ ها هستند تا به کاهش فشار به گردن آنها کمک کنند.

سایز کاسه های غذا سگ نیز می توانند با سگ شما تغییر کنند! همچنین شما میتوانید یک ظرف غذا سگ قابل تنظیم را امتحان کنید که برای تمام مراحل زندگی کار می کند.

ایجاد مرزها برای توله سگ ها

هنگامی که توله سگ خود را به خانه می آورید، ممکن است در ابتدا فقط به آنها اجازه دهید به مناطق خاصی از خانه شما دسترسی داشته باشند و به تدریج جایی را که مجاز به رفتن هستند را افزایش دهید.

 ایجاد مرزها برای سگ شما مهم است، به خصوص در اوایل همخونه شدن با یک سگ.

 این می تواند به معنای آزادی دادن توله سگ شما در ساعات خاصی از روز یا محدود کردن دسترسی آنها به اتاق های خاص با دروازه توله سگ باشد.

اگر آنها دوست دارند روی سطوحی مانند تخت شما بروند، می توانید با رمپ سگ یا پله های سگ به آنها کمک کنید تا پرش را برای آنها آسان تر کنید. اینها برای پل زدن سطوح بالاتر، از جمله کاناپه ها می باشند.

منابع:

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لیست وسایل سگ من و ۴ نکته انتخاب وسایل سگ" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی, کسب و کار ایرانی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لیست وسایل سگ من و ۴ نکته انتخاب وسایل سگ"، کلیک کنید.

‫2 دیدگاه ها

  1. وسایل سگ از مهم‌ترین عوامل برای تأمین راحتی و سلامت سگ‌ها هستند. این وسایل نه تنها به نگهداری و مراقبت از سگ‌ها کمک می‌کنند، بلکه به بهبود رفتار و آموزش آن‌ها نیز کمک می‌کنند. در ادامه به برخی از وسایل مهم سگ اشاره می‌کنیم:

    ظروف غذا و آب: ظروف مناسب غذا و آب یکی از ضروری‌ترین وسایل برای سگ‌ها هستند. بهتر است ظروف ضد زنگ و ضد لغزش انتخاب شوند تا هم دوام بالایی داشته باشند و هم از ریختن آب و غذا جلوگیری شود.

  2. ممنون از این مقاله خوبتون با توجه به لیست وسایل مورد نیاز سگ که انواع آنهارا لیست کرده اید
    وسایل سگ و لوازم سگ خودمو خریدم
    فقط خیلی بهتر میشد که قیمت خرید وسایل سگ و لوازم نگهداری سگ را ذکر میکردید چون من از قیمت وسایل سگ بی خبر هستم برای خرید لوازم سگ