نقد و بررسی دوربین عکاسی نیکون Nikon CoolPix W300 Waterproof

نقد و بررسی تخصصی مشخصات

نقد و بررسی دوربین عکاسی نیکون Nikon CoolPix W300 Waterproof

دوربین عکاسی نیکون Nikon CoolPix W300 Waterproof

دوربین نیکون Coolpix W300

نیکون دوربین جدیدی را در سری Rugged خود معرفی کرده است. Nikon Coolpix W300 جدیدترین دوربین از سری Rugged نیکون است که برای استفاده در شرایط آب و هوایی نامساعد ساخته شده است. این دوربین تا عمق 30 متری ضد آب، تا ارتفاع 2.4 متری ضد ضربه، ضد یخ تا 10- درجه و کاملا ضد گرد و غبار است و برای عکاسی در هنگام ماهیگیری، جنگل نوردی، اسکی و فعالیت های ورزشی عالی است.

مجهز بودن به امکاناتی مانند GPS، WiFi، SnapBridge با استفاده از بلوتوث، این دوربین را به گزینه خوبی برای عکاسی در سفر نیز تبدیل کرده و می توانید مختصات عکس های گرفته شده در حال حرکت و همچنین استفاده از گوشی های هوشمند و ویژگی های SnapBridge را در شبکه های اجتماعی ذخیره کنید.

مهم ترین ویژگی این دوربین که ابعاد کوچک و جمع و جور دارد، قابلیت فیلم برداری 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه است که برای اولین بار در این سری از دوربین ها می باشد و فیلم های این دوربین را می توان با بالاترین وضوح 3840×2160 در فرمت های H.264 و H.264 برای ضبط با صدای استریو. فیلم های ضبط شده را می توان از طریق پورت Micro HDMI یا USB 2.0 منتقل کرد.

سنسور دوربین نیکون Coolpix W300 دارای نور پس زمینه CMOS (BSI) است و وضوح 16 مگاپیکسل دارد. اندازه فیزیکی این سنسور 1/2.3 اینچ است که اندازه معمول دوربین های کامپکت است. پردازنده خوب این دوربین علاوه بر کنترل نویز عالی برای سنسوری در این سطح، قابلیت عکاسی با سرعت 7 فریم بر ثانیه را نیز فراهم می کند و از این نظر برای عکاسی از صحنه های پویا و اکشن مناسب به نظر می رسد.

Nikon Coolpix W300 دارای یک دستگیره خوب برای کار با یک دست راحت تر و یک صفحه نمایش LCD 3 اینچی است که به شما امکان می دهد به راحتی کادر بندی کنید. از آنجایی که استفاده دستی از چنین دوربین هایی باعث لرزش زیاد تصویر می شود، یک لرزشگیر اپتیکال 5 محوره بر روی لنز زوم این دوربین طراحی شده است که می تواند ارتعاشات ایجاد شده در محدوده زوم 24-120 میلی متری لنز آن را کنترل کند. این لنز دارای دیافراگم متغیر f/2.8-4.9 و بزرگنمایی 5 برابر است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین عکاسی نیکون Nikon CoolPix W300 Waterproof" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین عکاسی نیکون Nikon CoolPix W300 Waterproof"، کلیک کنید.