نقد و بررسی دوربین فوجى Fujifilm XP170

نقد و بررسی تخصصی مشخصات دوربین فوجى Fujifilm XP170

نقد و بررسی دوربین فوجى Fujifilm XP170

دوربین فوجی فیلم XP170

دوربین FujiFilm XP170 یکی دیگر از دوربین های مقاوم فوجی فیلم است که برای استفاده در محیط های آب و هوایی نامساعد مانند دریا، کوه های برفی و صحرا طراحی شده است. این دوربین دارای WIFI داخلی برای انتقال تصویر بی سیم به تلفن های هوشمند و تبلت ها است که به کاربران امکان می دهد تصاویر به یاد ماندنی خود را سریع تر از همیشه به اشتراک بگذارند. در داخل این دوربین یک سنسور تصویر CMOS 14 مگاپیکسلی و یک لنز پریسکوپ 28-140 میلی متری با زوم 5 برابری تعبیه شده است. این دوربین تا عمق 10 متری ضد آب بوده و در برابر سقوط تصادفی از ارتفاع 2 متری نیز ضد ضربه است. همچنین دارای عایق خوبی در برابر نفوذ ذرات ریز می باشد. Fine Pix XP170 جدیدترین مدل دوربین های ضد آب و بادوام این سری فوجی است.
دوربین فوجی فیلم XP170 نیز ویژگی های عکاسی خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. با قابلیت فیلم برداری FULL HD و سرعت 30 فریم بر ثانیه در این دوربین می توانید حتی در زیر آب نیز فیلم هایی با کیفیت بالا ضبط کنید. علاوه بر این با استفاده از پورت mini HDMI این دوربین می توانید دوربین را به تلویزیون های دیجیتال خانگی متصل کرده و فیلم های ضبط شده را به صورت زنده در تلویزیون تماشا کنید. این دوربین دارای دکمه جداگانه ضبط فیلم است، بنابراین با توجه به دکمه اختصاصی ضبط، دیگر نگران از دست دادن تصاویر نخواهید بود و مهم نیست که در چه تنظیمات یا حالت تصویربرداری هستید، تنها با فشردن این دکمه، دوربین فورا بر روی عملکرد ضبط ویدیو باشید و می توانید بلافاصله ضبط را شروع کنید.
دوربین فوجی فیلم XP170 این دوربین مجهز به صفحه نمایش 2.7 اینچی با 230000 پیکسل است که در بین دوربین های 2012 کیفیت خاصی ندارد، اما مطمئنا به پایین نگه داشتن قیمت دوربین کمک کرده است. یک روکش لاستیکی بادوام در اطراف بدنه این دوربین وجود دارد که به نگه داشتن دوربین در دست کمک می کند و همچنین از دوربین در برابر ضربه محافظت می کند. XP170 به دلیل ویژگی های محافظ خود به دوربینی ایده آل برای عکاسان ماجراجو تبدیل شده است. بنابراین می توانید به راحتی در هر شرایط آب و هوایی نامساعد از آن استفاده کنید و از دوام دوربین خود لذت ببرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین فوجى Fujifilm XP170" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین فوجى Fujifilm XP170"، کلیک کنید.