نقد و برسی دوربین عکاسی کانن Canon PowerShot SX540 HS

نقد و برسی تخصصی مشخصات

نقد و برسی دوربین عکاسی کانن Canon PowerShot SX540 HS

دوربین عکاسی کانن Canon PowerShot SX540 HS

دوربین Canon SX540

در ژانویه 2016؛ کانن دوربین Canon SX540 را معرفی کرد. منو و گزینه های موجود در این دوربین کانن نسبت به مدل قبلی خود پیشرفت های محسوسی داشته است؛ در این صورت می توان رزولوشن را افزایش داد. SX540 20 مگاپیکسل و پردازشگر تصویر سریعتر DIGIC6 و کیفیت فیلمبرداری فول اچ دی در فرمت MP4 را مشخص کرد.

در این دوربین جدید Canon Powershot؛ طراحی بدنه بدون پیچیدگی است و کار با آن آسان است. دوربین Canon SX540 زوم بسیار قدرتمندی دارد و برای عکاسی از مناظر طبیعی و حیات وحش مناسب است.

بررسی دوربین Canon Powershot SX540

مقدمه:

مدل Canon در CES 2015 SX540 معرفی کرد که اگرچه افزایش آن تفاوتی با مدل قبلی ندارد؛ اما پیشرفت های محسوسی در سایر امکانات و آپشن ها مانند رزولوشن ایجاد کرده است. ارتقا رزولوشن عکس های با کیفیت بهتری تولید می کند. از دیگر پیشرفت های این دوربین می توان به پردازشگر تصویر سریع تر و کیفیت فیلم برداری بهتر اشاره کرد.

مشخصات دوربین:

این دوربین دارای سنسور BSI-CMOS با رزولوشن 20 مگاپیکسل؛ پردازنده DIGIC6؛ حساسیت 100 تا 3200؛ 5 حالت تعادل رنگ سفید؛ لرزشگیر اپتیکال؛ لنز 24-1200 میلی متر با زوم اپتیکال 50 برابر و زوم دیجیتال 4 و دیافراگم F34 می باشد. این تا F6.5 است. SX540 دارای LCD 3 اینچی؛ برد فلاش 5.50 متر؛ عکاسی پیاپی 5.9 فریم بر ثانیه و فیلمبرداری Full HD است. SX540 با کارت های سری SD/SDHC/SDXC سازگار است و دارای خروجی HDMI-USB و اتصال بی سیم است. وزن این دوربین پاورشات کانن 442 گرم است.

طراحی و بدنه:

طراحی و ظاهر کلی دوربین SX540 در مقایسه با مدل قبلی SX530 کاملاً بدون تغییر باقی می ماند. طراحی بدنه بدون پیچیدگی است و کار با دوربین را آسان می کند. دسترسی به شاسی و تنظیمات و همچنین دوربین کلی Canon آسان است SX540 این یک دوربین زوم بسیار قدرتمند است که برای اهداف و سوژه های مختلف عکاسی؛ از مناظر طبیعی گرفته تا عکاسی از حیات وحش؛ مناسب و استاندارد است.

پردازشگر تصویر DIGIC 6 این دوربین به همراه سنسور 20 مگاپیکسلی کیفیت عکس های این دوربین را تا حد زیادی بهبود بخشیده است. همچنین کیفیت فیلمبرداری آن به فول اچ دی ارتقا یافته است. فیلم های این دوربین با فرمت MP4 بوده و به راحتی در گوشی های موبایل قابل استفاده است.

یکی از پیشرفت های دوربین جدید SX540 در مقایسه با مدل قبلی؛ Wi-Fi و NFC امکان پذیر است. از طریق این دو گزینه به راحتی می توانید عکس ها و فیلم ها را از دوربین به سایر دستگاه های هوشمند انتقال دهید. ارتباط و اتصال وای فای نیز در این دوربین آسان شده است. زیرا یک دکمه اتصال وای فای جداگانه در پشت دوربین تعبیه شده است که با فشار دادن به راحتی فعال می شود.

گزینه Zoom Framing Assit در دوربین کانن SX540 این کمک می کند تا سوژه در مرکز کادر قرار گیرد و تصویر تا حد امکان واضح باشد. علاوه بر این؛ عملکرد زوم خودکار منجر به شناسایی چهره ها و بزرگنمایی خودکار روی آنها می شود. این ویژگی همچنین می تواند به طور خودکار بزرگنمایی مناسب را برای سوژه مورد نظر شما انتخاب کند. این گزینه به خصوص برای عکس های پرتره مناسب است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و برسی دوربین عکاسی کانن Canon PowerShot SX540 HS" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی, فیلم و سریال، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و برسی دوربین عکاسی کانن Canon PowerShot SX540 HS"، کلیک کنید.