نقد و برسی دوربین عکاسی کانن Canon EOS 70D Kit 18-135mm f/3.5-5.6 IS STM

نقد و برسی تخصصی مشخصات

نقد و برسی دوربین عکاسی کانن Canon EOS 70D Kit 18-135mm f/3.5-5.6 IS STM

دوربین عکاسی کانن Canon EOS 70D Kit 18-135mm f/3.5-5.6 IS STM

بررسی دوربین Canon 70D در سایت ما

دوربین Canon 70D ممکن است شبیه به دوربین به نظر برسد EOS-60D اما از نظر مشخصات و امکانات کاملاً متفاوت است. سنسور جدید کانون (دبل پیکسل). فوکوس خودکار در حین LiveView و در حین ضبط ارایه می دهد. هنگام استفاده از منظرهاب؛ سیستم فوکوس خودکار 19 نقطه ای آن همانند سیستم فوکوس خودکار دوربین است. EOS-7D f علاوه بر این؛ این دوربین دارای برخی از پیشرفته ترین فناوری های Canon مانند مانیتور لمسی؛ سیستم WiFi داخلی؛ سرعت عکاسی پیاپی 7 فریم بر ثانیه و برد است. حساسیت 100-12800 تا 25600 قابل افزایش است.
کانون دوربین Canon EOS 70D دوربین را تعویض کنید 60D در رده نیمه حرفه ای شرکت می کند. از جمله تغییرات مهم این دوربین می توان به موارد زیر اشاره کرد: سنسور 20.2 مگاپیکسل با تکنولوژی اشاره شده است که Dual Pixel CMOS AF با تقسیم سلول های حسگر به دو فوتودیود تشخیص فاز روی سطح سنسور به دست می آید. این تغییر در ساختار سنسور به تمرکز کنید هنگام تیراندازی و تیراندازی بسیار سریعتر است. 19 نقطه فوکوس خودکار متقاطع؛ صفحه نمایش 3 اینچی پاپ آپ و اتصال بی سیم Wi-Fi از دیگر ویژگی های این دوربین است.

دوربین کانن 70D

سنسور و سرعت عکسبرداری مداوم

در این دوربین لنز 18-135 میلی متری Canon 70D؛ کانن از یک سنسور جدید 20.2 مگاپیکسلی CMOS استفاده می کند که در داخل خود طراحی و تولید کرده است. در واقع؛ این اولین دوربین DSLR جهان است که از فناوری پیشرفته Dual Pixel CMOS AF استفاده می کند؛ که به کاربر اجازه می دهد فوکوس بسیار روان و سریع را در حین فیلمبرداری و همچنین تصویربرداری در حالت Live View تجربه کند. همچنین استفاده از پردازنده Digic 5+ و 19 نقطه فوکوس که همگی به صورت متقاطع هستند؛ امکان عکاسی بسیار سریع از 7 فریم در ثانیه (با فوکوس دقیق) با وضوح کامل تا حداکثر 65 فریم JPEG یا 16 فریم RAW را فراهم می کند. فریم ها در حالت پیوسته (البته مراقب باشید که برای رسیدن به چنین سرعتی باید از کارت های حافظه پرسرعت UHS-I استفاده کنید). همچنین از آنجایی که حساسیت دوربین Canon EOS 70D می تواند بین 100 تا 12800 ISO متغیر باشد؛ می توان از حساسیت های بالا برای استفاده از سرعت های بیشتر شاتر و تصاویر بدون نویز یا بسیار کم نویز استفاده کرد.

اما این سنسورها در هنگام عکاسی موثر نیستند و در هنگام عکاسی همانطور که گفته شد فوکوس از طریق سنسورهای تشخیص فاز انجام می شود. این سنسورهای طراحی شده توسط دوربین 7D از نوع متقاطع هستند و دقت آنها در خطوط افقی و عمودی بهک اندازه دقیق است. این تعداد نقاط فوکوس خبر خوبی برای عکاسان حیات وحش و همچنین عکاسان خبری و ورزشی است. زیرا می تواند سوژه را در صحنه های اکشن به خوبی دنبال کند و با دقت آن را فوکوس کند. مانند 7D در این دوربین Canon EOS 70D؛ نقاط فوکوس را می توان به طور مستقل؛ در گروه های کوچک یا بزرگ؛ گروه بندی و استفاده کرد که برای سوژه هایی که مسیر قابل پیش بینی یا ناحیه فوکوس کوچکی ندارند؛ بسیار مفید است.

سیستم فوکوس خودکار و نقاط فوکوس

فناوری پیشرفته Dual Pixel CMOS AF در این دوربین به گونه ای طراحی شده است که هنگام کار با Live View یا عکاسی زمانی که سنسورهای تشخیص فاز پرسرعت برای فوکوس خودکار در دسترس نیستند؛ بتوانند به درستی فاصله بین سوژه و سنسور را تشخیص دهند. با سرعت بسیار بالا این کار با تقسیم هر سلول به دو فتودیود مستقل انجام شد که می توانند به طور همزمان فاصله جسم را با دو موقعیت مختلف اندازه گیری کنند و دقیق ترین فاصله را انتخاب کنند (پوشش این فوکوس 80 درصد سطح سنسور را شامل می شود). با استفاده از این فناوری؛ کاربران عادی می توانند مانند فیلمبرداران حرفه ای فوکوس سینمایی را بر روی اجسام متحرک انجام دهند و پس زمینه تار و فوکوس بسیار دقیق روی فیلم های Full HD داشته باشند.

بهبود طراحی بدنه اضافی

اما پیشرفت های این بدنه جدید فقط به سنسور و فوکوس محدود نمی شود. منظرهاب دوربین Canon EOS 70D با پوشش 98 درصدی با بزرگنمایی 0.95 برابر تصویر بسیار واضحی از قاب جلویی را نشان می دهد. علاوه بر این؛ اگر می خواهید از صفحه نمایش تاشو 3 اینچی دوربین استفاده کنید؛ می توانید به لطف استفاده از فناوری Clear View LCD II و به دلیل اینکه عملکرد عالی لمس که قبلا در دوربین های 650D و 700D موجود بود؛ نیز معرفی شده است تا تصویری فوق العاده واضح را به شما ارایه دهد. عملکرد لمسی این نمایشگر درست مانند گوشی های هوشمند به صورت لمس حرارتی و بسیار دقیق عمل می کند و علاوه بر قابلیت کلیک و انتخاب گزینه ها و عملکردهای مختلف؛ امکان استفاده از دو انگشت برای انجام کارهایی مانند زوم تصویر را نیز دارد. یا اسکرول عکس ها و جستجو. منوی دوربین نیز وجود دارد.

ارتباط هوشمند برای کنترل و اشتراک گذاری از راه دور

Canon EOS 70D دارای جدیدترین ویژگی های ارتباط از راه دور در بین دوربین های کانن است که با آن می توانید دوربین را از راه دور کنترل کنید؛ عکس بگیرید و تصاویر گرفته شده را به کامپیوتر منتقل کنید. استفاده از فناوری Wi-Fi که در حال حاضر یکی از سریع ترین ابزارهای ارتباط از راه دور است؛ به کاربر این امکان را می دهد که با استفاده از نرم افزار EOS Remote (که با خود دوربین ارایه می شود) از راه دور به دوربین متصل شود و تقریباً تمام تنظیمات تصویربرداری مانند حساسیت را کنترل کند. سرعت و دیافراگم؛ و همچنین فوکوس خودکار و آزادسازی شاتر از رایانه (و همچنین گوشی های هوشمند). با چنین قابلیتی برای کسانی که از تلفن های هوشمند استفاده می کنند؛ دیگر نیازی به استفاده از کنترل از راه دور دوربین کانن نیست! اما کانن پا را فراتر گذاشته و امکان مشاهده زنده از قاب دوربین؛ بررسی تصاویر گرفته شده و ارزیابی تصاویر از راه دور را در این نرم افزار گنجانده است؛ بنابراین علاوه بر فوکوس پرسرعت Live View؛ دیگر نیازی به روی دوربین ضربه بزنید!
ویژگی های ویرایش در دوربین

عکاسی HDR با دوربین Canon EOS 70D

دوربین Canon EOS 70D فقط برای کاربران حرفه ای ساخته نشده است. به همین دلیل برخی از گزینه های ویرایش در این دوربین پوشش داده شده است که به کاربر عادی اجازه می دهد با حداقل دانش عکاسی و تنها با تکیه بر نرم افزار و قابلیت های ویرایش خودکار در خود دوربین؛ تصاویری فوق العاده حرفه ای ایجاد کند. عملکرد خودکار HDR درون دوربین به کاربر این امکان را می دهد که ترکیبی از سه تصویر را با نوردهی های مختلف تحت کنتراست بالا و شرایط نوری پیچیده ضبط کند؛ بنابراین تصویری با جزییات غنی در مناطق روشن و تاریک ثبت می کند. علاوه بر این؛ عملکرد نوردهی چندگانه این دوربین می تواند تا 9 تصویر مختلف را با هم ترکیب کرده و در یک تصویر ثبت کند.

اگر به عنوان یک عکاس حرفه ای به دنبال این دوربین هستید؛ خبر خوب برای شما عملکرد خلاقانه فلاش خارجی در این دوربین است که امکان کنترل بسیار آسان فلاش های خارجی Speedlite EX را فراهم می کند.

Canon EOS 70D یک دوربین عکاسی عالی است

اگرچه اکثر کاربران حرفه ای هنوز ترجیح می دهند هنگام عکاسی با دوربین های DSLR با Canon 5D MII کار کنند؛ اما قابلیت های باورنکردنی Canon 70D ممکن است به زودی ظاهر آنها را تغییر دهد. دوربین Canon EOS 70D علاوه بر ویژگی های فوق العاده عکاسی می تواند به عنوان یک دوربین فیلمبرداری حرفه ای نیز استفاده شود. تصاویر ویدیویی فول اچ دی در این دوربین با سرعت های مختلف 30؛ 25 یا 24 فریم بر ثانیه قابل ضبط است که برای پخش با افکت سینمایی بسیار مناسب است. اما اگر از اندازه تصویر HD (720p) استفاده می کنید؛ می توانید فیلم هایی با سرعت 50 و 60 فریم در ثانیه نیز ضبط کنید که برای ایجاد افکت اسلوموشن عالی است. همانطور که گفته شد؛ نوع فناوری به کار رفته در سنسور این دوربین؛ امکان فوکوس بسیار سریع و دقیق را در هنگام عکاسی فراهم می کند. جالب اینجاست که فوکوس سوژه با لمس صفحه امکان پذیر است. یعنی حتی در حین فیلم برداری فقط روی شییی که می خواهید روی آن فوکوس کنید روی صفحه دوربین کلیک کنید و دوربین فورا نقطه فوکوس را برای شما جابه جا می کند!

همچنین اگر به عنوان یک فیلمبردار حرفه ای می خواهید از حداکثر کیفیت صدا در صحنه استفاده کنید؛ می توانید میکروفون استریوی داخلی دوربین کانن 70D را نادیده بگیرید و میکروفون های حرفه ای خود را از طریق جک استریوی دوربین به دوربین متصل کنید. علاوه بر این؛ تمام گزینه های نوردهی مانند تغییر دیافراگم و سرعت و حساسیت در حالت عکاسی دستی امکان پذیر است که می تواند انعطاف پذیری نوردهی بیشتری در صحنه های با کنتراست بالا و پیچیده برای گرفتن نور بهتر داشته باشد.

ورود این دوربین به بازار قطعا قیمت مدل قبلی را کاهش می دهد 60D بنابراین اگر می خواهید دوربین کانن بخرید 60D اگر آن را دارید؛ بد نیست قبل از اینکه 60D از بازار خارج شود و Canon 70D جایگزین آن شود؛ آن را تهیه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و برسی دوربین عکاسی کانن Canon EOS 70D Kit 18-135mm f/3.5-5.6 IS STM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی, فیلم و سریال، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و برسی دوربین عکاسی کانن Canon EOS 70D Kit 18-135mm f/3.5-5.6 IS STM"، کلیک کنید.