نقد و برسی دوربین عکاسی کانن Canon EOS 700D Kit 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM

نقد و برسی تخصصی مشخصات دوربین عکاسی کانن Canon EOS 700D Kit 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM

نقد و برسی دوربین عکاسی کانن Canon EOS 700D Kit 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM

کیت دوربین Canon EOS-700D STM

دوربین کانن EOS700D / Rebel T5i درست مثل EOS 650D دارای سنسور 18 مگاپیکسلی CMOS با قابلیت تشخیص فاز داخلی؛ این دوربین Canon EOS 700D دارای پردازنده DIGIC5 و سیستم فوکوس خودکار 9 نقطه ای و فیلمبرداری Full HD است؛ در کیت دوربین Canon EOS 700D؛ یک لنز STM 55-18 می توان دید که فوکوس خودکار بهتری را در ضبط ویدیو ارایه می دهد.
بررسی دوربین Canon 700d

در مارس 2013؛ Canon به طور ناگهانی دوربین Canon 700D را با لنز 55-18 STM معرفی کرد. EOS 700D DSLR سطح پایه بعدی در خط تولید سه رقمی این شرکت است. لازم به ذکر است که این دوربین در بازار آمریکا با نام Rebel T5i شناخته می شود.
EOS 700D تقریباً هیچ تفاوتی با آن ندارد EOS 650د خیر تنها دو تفاوت وجود دارد: یکی از آنها این است که پیچ تنظیم حالت عکاسی قابلیت چرخش 360 درجه را دارد. البته مواد روی سطح بدنه نیز کمی تغییر کرده است.

کیت دوربین Canon EOS-700D STM

EOS 700D این دوربین از سنسور تصویر هیبریدی CMOS 18 مگاپیکسلی؛ سیستم فوکوس خودکار 9 نقطه ای؛ صفحه نمایش لمسی 3 اینچی با کیفیت بالا و البته فیلمبرداری Full HD بهره می برد. سیستم اندازه گیری iFCL 63 نقطه ای است.
شاید اغراق نباشد اگر دوربین STM کیت Canon EOS-700D را یکی از سریع ترین دوربین های DSLR بدانیم. کار با EOS 700D تجربه ای بسیار خوشایند است که با پاسخ های روان و بی نقص همراه است. به طور کلی عملکرد یک دوربین دیجیتال را می توان به دو قسمت تقسیم کرد.

البته اولین عامل کیفیت عکس است. اما یک عامل دیگر یا بهتر بگوییم مجموعه عوامل دیگر مجموعه عواملی است که در وهله اول به شما کمک می کند این عکس را بگیرید عواملی مانند ارگونومی خوب بدنه و قرارگیری صحیح دکمه ها؛ پاسخ لحظه ای دوربین به دستورات. ؛ قابلیت فوکوس روی سوژه های پرسرعت و بسیاری موارد دیگر. در مورد EOS 700D به جرات می توان گفت که این دوربین ممکن است از نظر کیفیت عکس بی نقص نباشد. اما مطمیناً در قسمت آخر حرفی برای گفتن دارد و یکی از بهترین دوربین ها در این زمینه است.

صفحه دوربین

صفحه نمایش دوربین STM کیت Canon EOS-700D مانند دوربین ها است EOS 650D و EOS 100D حساس به لمس است و مانند گوشی های هوشمند جدید به لمس حساس است و نه فشار؛ که کار با آن را بسیار ساده و راحت می کند. در حالت های نمایش زنده و ضبط ویدیو؛ می توانید فقط با اشاره به صفحه نمایش فوکوس کنید و Canon EOS 700D را تنظیم کنید تا صفحه شاتر را کنترل کند و به محض اینکه به صفحه نمایش اشاره کردید؛ عکس بگیرید. همچنین قابلیت چند لمسی این صفحه نمایش؛ زوم؛ کوچک نمایی و تغییر تصاویر گرفته شده را بسیار آسان می کند.

در واقع کاربران گوشی های هوشمند به طور کامل با عملکرد آن آشنا خواهند شد. تمام ویژگی های دوربین دیجیتال کانن EOS 700D همچنین می توان آن را بدون دکمه و از طریق صفحه نمایش لمسی کار کرد. از جمله دکمه صفحه نمایش Q که تنظیمات زیادی را در اختیار کاربر قرار می دهد. و نکته مثبت این است که به دلیل این ویژگی؛ هیچ یک از دکمه های دستی دوربین STM کیت Canon EOS-700D حذف نشده و همه عملکردها حذف شده اند. به صورت دستی نیز امکان پذیر است.

فوکوس خودکار هیبریدی

کانن می گوید که هدف اصلی از طراحی سیستم فوکوس خودکار هیبریدی استفاده در فیلمبرداری بوده است. قابلیت تشخیص فاز سنسور به این معنی است که سیستم فوکوس خودکار قادر است از قابلیت های تشخیص فاز و ردیابی سوژه شرکت به طور کامل استفاده کند. و این بدان معناست که اگر در مرکز سوژه خود فوکوس می کنید و سوژه شما در حال حرکت است؛ دوربین همیشه می داند که در کدام جهت باید فوکوس کند. سیستم هایی که فقط به تشخیص کنتراست متکی هستند؛ گاهی اوقات دچار مشکل می شوند و برای رسیدن به نتیجه دلخواه باید چندین بار تمرکز کنند.

بدنه و طراحی

طراحی بدنه دوربین Canon EOS-700D Kit STM کاملا شبیه به نسخه قبلی است EOS 650D البته شاهد تغییرات کوچکی بودیم. دکمه های متعدد و کاربردی در سراسر دوربین پراکنده شده است که بسیار عالی است و صفحه نمایش لمسی و چرخشی پشت آن عکاسی را آسان و لذت بخش می کند. اگرچه جنس بدنه از پلاستیک ساخته شده است؛ اما بسیار محکم به نظر می رسد و به دلیل دسته آن؛ دوربین دیجیتال کانن است. EOS 700D به راحتی در دستان شما جا می شود.
بالای دوربین شاهد کنترل های اصلی هستیم. سوییچ 3 حالته برای حالت خاموش؛ روشن و ویدیو که حالت های تصویربرداری را در بر می گیرد نیز دقیقاً پشت شاتر قرار دارد کهک فلاش کفش عالی و کاربردی است؛ می توانید میکروفون های استریو دوربین دیجیتال را مشاهده کنید. EOS 700D ما خواهیم بود
دوربین EOS 700Dدسته استفاده شده در EOS 650D و EOS 600D به ارث رسیده است که از سایر مدل های SLR کانن بزرگتر است و بسیار راحت به نظر می رسد. همچنین در پشت دوربین مکانی برای نگه داشتن و کنترل محکم تر دوربین وجود دارد.

قسمت های بدن

پانل حالت عکسبرداری در کیت Canon EOS-700D STM اکنون 360 درجه می چرخد؛ نمادها بزرگتر هستند؛ اما برخی از حالت ها حذف شده و در منوی SCN گنجانده شده اند که از طریق صفحه نمایش لمسی قابل دسترسی است.
دوربین دیجیتال EOS 700D همچنین یک گیرنده کنترل از راه دور IR وجود دارد که روی دسته قرار دارد و توسط ماژول Canon RC-6 کنترل می شود. یک لامپ تایمر خودکار در شکاف بین دسته و لنز وجود دارد. از نظر پوشش؛ رعد و برق EOS 700D برابر با EOS 650D این است که تا 13 متر را در ISO 100 پوشش می دهد و به حدی بالا می رود که هنگام استفاده از لنزهای بزرگتر هیچ سایه ای در تصویر ایجاد نمی شود.
این کفش روی دوربین کانن قرار می گیرد EOS 700D این فلاش با فلاش های سری EX که از 270 EX II تا 600 EX-RT همراه با ST-E3-RT پشتیبانی می کنند؛ سازگار است. اسلات کارت حافظه در کنار دسته قرار دارد و از کارت های SD/SDHC/SDXC پشتیبانی می کند.
ورودی و خروجی دوربین کانن EOS 700D درست مثل دوربین کانن EOS 650D در کنار کیس قرار دارند؛ سوکت ریموت کنترل RS-60E3 را می بینیم و در این قسمت سوکت اتصال میکروفون استریو نیز نمایان است. یک محفظه اتصال دیجیتال در زیر محفظه مخاطبین وجود دارد. پورت جداشدنی AV/USB در کنار درگاه mini HDMI در این قسمت قرار گرفته و با عملکرد CEC سازگار است. این بدان معناست که می توانید به راحتی با کنترل در هنگام اتصال به تلویزیون؛ تصاویر را تغییر دهید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و برسی دوربین عکاسی کانن Canon EOS 700D Kit 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی, فیلم و سریال، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و برسی دوربین عکاسی کانن Canon EOS 700D Kit 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM"، کلیک کنید.