دستگیری موبایل قاپ حرفه ای در شهرری

دستگیری موبایل قاپ حرفه ای در شهرری
آفتاب نیوز :

محمد قاسم طرهانی روز شنبه درتشریح این خبر اظهارداشت: در پی افزایش سرقت موبایل قاپی در هفته های اخیر در محله قلعه نو رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیم عملیات کلانتری 211 این فرماندهی قرار گرفت و گشت زنی های هدفمند افزایش یافت.

وی افزود: در پی گشت زنی های هدفمند درساعات پیک جرایم در نقاط جرم خیز؛ در بیست و ششم مرداد ماه 1403 ماموران بهک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش؛ مشکوک می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ری بیان داشت: اقدامات پلیسی در نهایت نتیجه داد و ماموران موفق شدند متهم را در هنگام سرقت تلفن همراهک شهروند در حالی که قصد داشت با سرعت متواری شود در یک تعقیب و گریز کوتاه دستگیر کنند.

طرهانی تصریح کرد: در بررسی اولیه 2 دستگاه تلفن همراه هوشمند مسروقه به همراه 2 قبضه سلاح سرد (چاقو) از وی کشف و به همراه متهم به کلانتری انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان خاطر نشان کرد: در تحقیقات انجام شده متهم به جرم خود اعتراف و به بیش از 10 فقره سرقت در محدوده شهرستان ری اذعان کرد و با پرونده راهی دادسرا شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری موبایل قاپ حرفه ای در شهرری" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری موبایل قاپ حرفه ای در شهرری"، کلیک کنید.