نقد و برسی دوربین بدون آینه نیکون Nikon Zf Mirrorless Camera Body

نقد و برسی تخصصی مشخصات دوربین بدون آینه نیکون Nikon Zf Mirrorless Camera Body

نقد و برسی دوربین بدون آینه نیکون Nikon Zf Mirrorless Camera Body

نقد و بررسی دوربین بدون آینه نیکون Zf

طراحی نمادین و عملکرد بهتر

دوربین بدون آینه Zf با الهام از خلاقیت؛ قدرتمندترین دوربین در طیف دوربین های قدیمی نیکون است کهک بار دیگر ثابت می کند که سبک خوب هرگز از مد نمی افتد. در حالی که طراحی بدنه دوربین به عملکرد فلزی و آنالوگ دوربین های SLR کلاسیک بازمی گردد؛ فضای داخلی مملو از جدیدترین ویژگی ها و قابلیت های سری Z است که ظاهر نمادین Zf را بهک دوربین مدرن و کاربردی تبدیل می کند که از فناوری ایجاد شده از آن استفاده می کند. تصاویر ماندگار با فناوری پیشرفته

با الهام از دوربین کلاسیک FM2نیکون Zf این یک تجربه حسی و مکانیکی از عکاسی را ارایه می دهد. بدنه آلومینیومی با برش دقیق؛ چرخ دنده های پیچ خورده و بافت مرمری این دوربین یادآور دوربین های آنالوگ نیکون است. سرعت شاتر؛ ISO و صفحه های جبران نوردهی دقیق حکاکی شده؛ کنترل دستی بی نظیری را در اختیار شما قرار می دهد. شاتر مکانیکی با صدای بلند و قابل اعتماد کار می کند. علاوه بر این؛ حالت ویژه سیاه و سفید با دو حالت مختلف به شما این امکان را می دهد که عکاسی سیاه و سفید با کیفیت بالایی داشته باشید.

منظرهاب الکترونیکی

منظرهاب الکترونیکی با طراحی منشوری علاوه بر کیفیت تصویر بالا؛ تجربه بصری دلپذیری را ارایه می دهد. صفحه نمایش لمسی 3.2 اینچی با قابلیت تنظیم زاویه امکان کنترل های لمسی مانند تغییر نقاط فوکوس؛ ردیابی سوژه و تغییر حالت های نمایش را بدون برداشتن چشم از منظرهاب می دهد. همچنین این صفحه نمایش کاملا قابل چرخش است و برای عکاسی از زوایای مختلف بسیار مناسب است.

سایر ویژگی های طراحی

دو اسلات کارت حافظه: این ویژگی امکان ذخیره سازی فایل های انعطاف پذیر را فراهم می کند. کارت SD و کارت microSD امکان پشتیبان گیری؛ ذخیره سازی جداگانه و تکراری را فراهم می کند.

  • بدنه با دوام از آلیاژ منیزیم: این امر بدنه دوربین را در برابر گرد و غبار و شرایط نامساعد جوی مقاوم می کند و امکان عملکرد در شرایط سخت را فراهم می کند.
  • سازگاری لوازم جانبی: این دوربین با دسته کنترل از راه دور MC-N10 و کنترل از راه دور شاتر نرم AR-11 سازگار است.

سنسور فول فریم و پردازنده پرسرعت

سنسور CMOS BSI قالب FX 24.5 مگاپیکسل

یک سنسور 24.5 مگاپیکسلی BSI CMOS برای عکاسی همه کاره؛ کیفیت تصویر چشمگیر در نور کم و سرعت خواندن بالا برای عکاسی مداوم؛ فیلمبرداری و ضبط تایم لپس استفاده می شود. طراحی سنسور همچنین حساسیت بالا و نویز کم را برای عملکرد ISO بالا فراهم می کند. علاوه بر این؛ Zf دارای یک حالت عکس با وضوح بالا است که چندین عکس را برای ایجاد یک فایل 96 مگاپیکسلی ترکیب می کند. (نتیجه نهایی یک عکس با وضوح بسیار بالا است که جزییات بسیار بیشتری نسبت بهک عکس معمولی دارد. این به شما این امکان را می دهد که حتی کوچکترین جزییات را در سوژه خود ببینید و بدون از دست دادن کیفیت تصویر؛ آن را برش دهید.)

پردازشگر تصویر EXPEED 7

دوربین Zf از پردازشگر تصویر قدرتمند EXPEED 7 استفاده می کند که همان پردازنده ای است که در مدل های Z9 و Z8 استفاده شده است. این پردازنده در کنار طراحی حسگر؛ سرعت فوکوس خودکار؛ سرعت عکاسی پیاپی؛ ظرفیت بافر؛ عملکرد فیلمبرداری روان و سرعت کلی دوربین را تا حد چشمگیری بهبود می بخشد.

با استفاده از فناوری کنترل فوکوس عمیق؛ دوربین دارای یک حالت خودکار است که شرایط عکسبرداری شما را تجزیه و تحلیل می کند و به طور خودکار دیافراگم؛ ISO و سرعت شاتر را برای مطابقت با اهداف شما تنظیم می کند. با این تنظیمات می توانید به طور خودکار پرتره هایی با پس زمینه زیبا و تار یا عکس های گروهی با فوکوس تمام چهره ها بگیرید.

سرعت عکاسی پیاپی فوق سریع 30 فریم در ثانیه با شاتر مکانیکی بی صدا و 14 فریم در ثانیه با شاتر مکانیکی در این دوربین گنجانده شده است. همچنین قابلیت پیشبرد تا 30 عکس JPEG را یک ثانیه قبل از فشار دادن شاتر دارد.

ضبط ویدیو؛ فوکوس خودکار و لرزش پیشرفته

ضبط ویدیو UHD 4K و کنترل ویدیوی چند منظوره

این دوربین امکان ضبط ویدیوی UHD 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه را با استفاده از تمام پیکسل های روی سنسور فراهم می کند که با ارتقای مقیاس فیلم 6K امکان پذیر است. همچنین فیلمبرداری Full HD 1080p تا 120 فریم بر ثانیه برای پخش اسلوموشن پشتیبانی می شود.

این دوربین دارای حالت نوردهی با اولویت شاتر است که به شما امکان می دهد با سرعت شاتر ثابت عکس بگیرید و به طور خودکار ISO و دیافراگم را تنظیم کنید تا روشنایی تصویر ثابت بماند.

ضبط داخلی تا 125 دقیقه مستقیماً روی کارت حافظه با فرمت 10 بیتی H.265 در حالت های SDR/HLG/N-log در این دوربین بهینه و امکان پذیر است.

فوکوس خودکار سریع و هوشمند

مانند Z9 و Z8؛ سیستم فوکوس خودکار Zf طیف گسترده ای از سوژه های رایج از جمله افراد؛ گربه ها؛ سگ ها؛ پرندگان؛ دوچرخه ها؛ موتورسیکلت ها؛ اتومبیل ها؛ هواپیماها و قطارها را شناسایی می کند و از فناوری فوکوس خودکار برای ارایه بیشترین – فوکوس دقیق و ردیابی برای هر .

فوکوس خودکار تشخیص چشم برای عکس ها و فیلم ها به طور خودکار روی چشم افراد؛ حیوانات خانگی و پرندگان حتی زمانی که بسیار کوچک هستند قفل می شود. برای اولین بار؛ این ویژگی برای لنزهای فوکوس دستی نیز در دسترس است و به طور خودکار ناحیه اطراف چشم را بزرگ نمایی می کند تا بتوانید فوکوس دقیق را به سرعت تایید کنید.

تثبیت کننده پیشرفته

تثبیت کننده تصویر پیشرفته در سنسور 5 محور داخلی لرزش دوربین را تا 8 استاپ در صورت جفت شدن با لنزهای Z کاهش می دهد و به شما امکان می دهد تا سرعت شاتر را تا 8 استاپ کندتر از آنچه در غیر این صورت بدون محو کردن تصویر ممکن بود کنترل کنید. علاوه بر این؛ سیستم همچنین با لنزهای F-mount با استفاده از آداپتور FTZ اختیاری؛ که در آن از تثبیت کننده 3 محور استفاده می شود؛ کار می کند.

سیستم کاهش ارتعاش نقطه فوکوس تثبیت را در ناحیه اطراف نقطه فوکوس فعال؛ بدون توجه به جایی که در کادر است؛ اعمال می کند و دقیقاً در جایی که به آن نیاز دارید؛ اصلاح دقیقی را ارایه می دهد.

نیکون Zf یک دوربین حرفه ای با طراحی کلاسیک و ویژگی های فنی قدرتمند است. و تمامی این ویژگی ها نشان از میزان دقت و ظرافت در ساخت این دوربین دارد. اگر به دنبال دوربینی با کیفیت تصویر بالا؛ طراحی زیبا و عملکرد خوب در عکاسی و فیلمبرداری هستید؛ Zf می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و برسی دوربین بدون آینه نیکون Nikon Zf Mirrorless Camera Body" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی, فیلم و سریال، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و برسی دوربین بدون آینه نیکون Nikon Zf Mirrorless Camera Body"، کلیک کنید.