نقد و برسی دوربین عکاسی سونی Sony Cyber-shot DSC-RX10 IV

نقد و برسی تخصصی مشخصات دوربین عکاسی سونی Sony Cyber-shot DSC-RX10 IV

نقد و برسی دوربین عکاسی سونی Sony Cyber-shot DSC-RX10 IV

دوربین Sony DSC-RX10 IV

Sony DSC-RX10 IV یک دوربین کامپکت با انواع ویژگی های تصویربرداری چند رسانه ای است. دارای سنسور 20.1 مگاپیکسلی Exmor RS BSI CMOS و پردازنده تصویر BIONZ X است. RX10 IV قادر به ضبط 24 فریم در ثانیه در ISO 12800 و همچنین فیلم برداری با کیفیت UHD 4K / 30p یا Full HD 1080 / 120p است.

این دوربین همچنین دارای فوکوس خودکار با سرعت 315 نقطه است که با استفاده از فناوری های نوردهی و انعطاف پذیری سنسور؛ کیفیت تصویر بالایی را با وضوح قابل توجهی نمایش می دهد و کاهش نویز برای کار در شرایط روشن دارای سرعت 0.03 ثانیه برای سرعت فوکوس است.

RX10 IV همچنین دارای یک لنز زوم 25 برابری است که دارای محدوده کانونی 24-600 میلی متر است و از لرزشگیر اپتیکال SteadyShot برای به حداقل رساندن اثرات لرزش دوربین استفاده می کند.

طراحی اپتیکال آن دارای هشت عنصر ELD و شش عنصر غیرکروی برای کنترل تغییرات مختلف در محدوده زوم است. Sony DSC-RX10 IV شامل دو منظرهاب الکترونیکی OLED 2.36 متری به همراه صفحه نمایش لمسی 1.3 اینچی با صفحه نمایش 1.44 مگابایتی است. همچنین سه حلقه کنترل لنز اختصاصی وجود دارد: یک حلقه زوم؛ یک حلقه فوکوس دستی و یک حلقه دیافراگم. اتاق زندگانی و موم شده است.

کنترل و اشتراک گذاری دوربین سونی DSC-RX10 IV از طریق وای فای و بلوتوث امکان پذیر است و می توان از گوشی هوشمند برای اشتراک گذاری بی سیم تصویر و کنترل از راه دور دوربین استفاده کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و برسی دوربین عکاسی سونی Sony Cyber-shot DSC-RX10 IV" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی, فیلم و سریال، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و برسی دوربین عکاسی سونی Sony Cyber-shot DSC-RX10 IV"، کلیک کنید.