نقد و برسی دوربین بدون آینه سونی Sony a7C II body silver Sony a7C II body silver

نقد و برسی تخصصی مشخصات

نقد و برسی دوربین بدون آینه سونی Sony a7C II body silver Sony a7C II body silver

دوربین بدون آینه سونی Sony a7C II body silver

Sony a7C II body silver

دوربین بدون آینه سونی a7C II

A7C II دوربین دوگانه پیشرفته

سونی a7C II با ترکیب ویژگی های شیک با نسل اول سنسور فول فریم خود؛ وضوح بهبود یافته؛ فوکوس خودکار؛ لرزش گیر داخلی تصویر و قابلیت های ضبط ویدیو را در فرمی فشرده برای استفاده روزمره ارایه می دهد.

سنسور 33 مگاپیکسلی Exmor R CMOS و پردازنده BIONZ XR

دوربین سونی a7C II مجهز به سنسور فول فریم 33 مگاپیکسلی Exmor R CMOS و پردازنده BIONZ XR است که به این دوربین امکان فیلمبرداری 10 بیتی 4K با حداکثر سرعت 30 فریم بر ثانیه و عکاسی مداوم با سرعت را می دهد. 10 فریم در ثانیه با شاتر الکترونیکی و شاتر مکانیکی می دهد. استفاده از سنسور BSI در این دوربین باعث افزایش وضوح بدون کاهش حساسیت شد. محدوده حساسیت ISO در این دوربین در حالت خودکار از 100 تا 51200 و در حالت بهبودیافته از 50 تا 204800 قابل تنظیم است.

فیلمبرداری

Sony a7C با یک سنسور و پردازنده جدید قدرتمند؛ مجموعه ای قوی از ویژگی های ویدیویی را هم به تولیدکنندگان محتوای روزمره و هم برای فیلمبرداران حرفه ای ارایه می کند.

  • فیلمبرداری 10 بیتی 4:2:2 با فرمت XAVC SI و نرخ بیت 600 مگابایت بر ثانیه
  • ضبط فول فریم 4K با نرخ فریم تا 30p؛ تا 60p با کیفیت 4K با برش Super35 و ضبط Full HD تا 120p؛ که در رفرش کامل پیکسل 1:1 بدون ترکیب پیکسل امکان پذیر است.
  • ارایه ضبط با سرعت بالا با نرخ 120 فریم در ثانیه و همچنین امکان ضبط فیلم های اسلوموشن 4x و 5x با نرخ فریم 30p یا 24p.
  • حالت آهسته و سریع (S&Q) به عکاسان این امکان را می دهد که بسته به فرمت؛ ویدیوی 4K را با افزایش ثابت بین 1 تا 60 فریم در ثانیه و Full HD بین 1 تا 120 فریم در ثانیه ضبط کنند. این تنظیم به شما اجازه می دهد تا سرعت عمل را کاهش دهید و همچنین صحنه آهسته را سرعت بخشید.
  • پروفایل های رنگی S-Log3 و S-Gamut3.Cine محدوده دینامیکی بیش از 15 توقف را برای مرحله ویرایش تصویر و همچنین توانایی هماهنگی رنگی تصاویر ضبط شده بین دوربین های دیگر سونی را فراهم می کند.
  • S-Cineton می تواند برای ارایه رنگ های متنوع و طیفی از رنگ های پوست سالم بر اساس فناوری دوربین های حرفه ای Cinema Line مانند VENICE استفاده شود. این نمایه رنگی؛ طیف های متوسط طبیعی؛ رنگ های ملایم و برجسته های به خوبی کنترل شده را ارایه می دهد.
  • برای کاهش نیاز به ویرایش بیش از حد؛ می توان ظاهر خلاقانه را روی فیلم های ضبط شده اعمال کرد تا حال و هوای خاصی در حین ضبط ایجاد کند.
  • با استفاده از LUT های سفارشی؛ می توانید تصاویر را با دقت بیشتری رصد و بررسی کنید. این LUT ها همچنین می توانند روی مانیتور؛ منظرهاب یا حتی خروجی HDMI اعمال و استفاده شوند.

Sony a7C با یک سنسور و پردازنده جدید قدرتمند؛ مجموعه ای قوی از ویژگی های ویدیویی را هم به تولیدکنندگان محتوای روزمره و هم برای فیلمبرداران حرفه ای ارایه می کند.

سیستم های فوکوس خودکار و لرزشگیر تصویر مجهز به هوش مصنوعی

سیستم پردازش هوش مصنوعی Sony a7C II طیف وسیعی از ویژگی های پیشرفته را برای سیستم های فوکوس خودکار و تثبیت کننده تصویر دوربین فراهم می کند و وضوح و وضوح تصاویر را بدون توجه به شرایط عکس برداری تضمین می کند. سیستم فوکوس خودکار این دوربین دارای 759 نقطه در هنگام عکاسی و 495 نقطه در هنگام فیلمبرداری است که تا 94 درصد از کل سطح سنسور را پوشش می دهد و این با عملکرد تشخیص اشیاء مبتنی بر هوش مصنوعی و ردیابی فوری بهبود می یابد. پردازنده هوش مصنوعی همچنین از یک الگوریتم نوردهی خودکار جدید به نام Human Pose Estimation برای اولویت بندی مناطق نوردهی برای بهبود 20 درصدی در دقت نوردهی کلی استفاده می کند. وجود تراز سفیدی خودکار از پردازنده بهبود یافته هوش مصنوعی بهره می برد و در شرایط نوری دشوار کمک می کند. سایر ویژگی های فوکوس خودکار عبارتند از فوکوس گوه در حداکثر 299 تصویر با نقاط فوکوس متوالی متغیر؛ دقت فوکوس در نور کم تا EV -4.0؛ جبران کمبود فوکوس؛ کمک AF؛ نقشه برداری فوکوس و حداکثر فوکوس در حین فوکوس خودکار.

سیستم پردازش هوش مصنوعی Sony a7C II عملکردهای پیشرفته تری را به سیستم های فوکوس خودکار و تثبیت تصویر دوربین ارایه می دهد.

کادر بندی تقویت شده با هوش مصنوعی؛ محبوب در بین فیلمبرداران وبلاگ ویدیویی

واحد پردازش هوش مصنوعی اشیاء متحرک را در حین ضبط ویدیو شناسایی و ردیابی می کند و به طور خودکار به صورت یکپارچه برش می دهد تا سوژه را در کادر برجسته نگه دارد و کار دوربین را آسان تر کند. این ردیابی در داخل قاب قابل تنظیم است و تمام نقاط فوکوس را می توان با لمس انگشت برای سرعت و حساسیت بیشتر تنظیم کرد.

قاب بندی پیشرفته با هوش مصنوعی که هنگام ضبط ویدیو در بین وبلاگ ها محبوب است

تثبیت کننده تصویر

سیستم تثبیت کننده تصویر اپتیکال 5 محوره دوربین از نظر ساختاری برای تشخیص و کنترل دقیق سوژه بهینه شده است و 7 سطح لرزش را ارایه می دهد که با پنج نوع لرزش دوربین در هنگام عکسبرداری و فیلمبرداری دستی مقابله می کند. پیکسل های واحد پردازش هوش مصنوعی نیز ارتباط بین بدنه و لنز را بهبود می بخشد و قاب پایدارتری را قبل از عکاسی فراهم می کند. این به کاربران اجازه می دهد تا با اطمینان از هر لنز؛ حتی لنزهای سازگار؛ برای تصاویر حساس و مهم استفاده کنند؛ بدون اینکه تاری ناشی از لرزش دوربین را تجربه کنند.

پردازشگر تصویر پیشرفته (رندر).

برای عکاسان؛ a7C II طیف گسترده ای از نمایش و فشرده سازی رنگ را برای کیفیت بهینه تصویر و مدیریت ذخیره سازی ارایه می دهد که با معرفی فرمت فایل تصویری با کارایی بالا (HEIF) هدایت می شود. علاوه بر این؛ کاربران می توانند هنگام عکاسی در فرمت خام؛ بین گزینه های فشرده سازی و بدون اتلاف انتخاب کنند. علاوه بر این؛ ماژول پردازش هوش مصنوعی به دستیابی به نتایج بهتر نوردهی در حالت خودکار با تنظیمات الگوریتمی قابل اجرا برای رنگ پوست؛ موقعیت های نور پس زمینه و تعادل رنگ سفید کمک می کند؛ که البته همان از پیش تنظیم های Creative Looks در عکس برداری هستند؛ علاوه بر این به تنظیمات تعریف شده توسط کاربر با 8 پارامتر قابل تنظیم برای مشاهده بهینه عکس هنگام اتصال به نمایشگرها و تلویزیون های منتخب؛ a7C II اکنون حالت هیبریدی Log-Gamma مهندسی شده عکس را ارایه می کند که محدوده دینامیکی دقیقی را در قالب HEIF 10 بیتی ارایه می دهد.

طراحی بدنه و اتصالات

  • می توانید از عملکرد خروجی USB دوربین با کنترل UVC/UAC از طریق رایانه شخصی برای پخش برنامه ها و ویدیوهای فول فریم 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه استفاده کنید.
  • رابط Wi-Fi داخلی 802.11a/b/g/n/ac در باندهای فرکانس 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز امکان اشتراک گذاری فوری تصاویر در دستگاه های تلفن همراه را به طور مستقیم به صورت آنلاین در شبکه های اجتماعی؛ از طریق ایمیل و سایت های ذخیره سازی ابری فراهم می کند.
  • همان پورت های 5 میلی متری هدفون و میکروفون کنترل بیشتری بر روی صدا در هنگام ضبط ویدیو ارایه می کنند.
  • منظرهاب الکترونیکی OLED 2.36 میلیون نقطه ای یک ابزار زوم شفاف 0.70 با نظارت بر سطح چشم با وضوح بالا و یک حالت ورزشی؛ و همچنین یک حالت اختصاصی 120 فریم در ثانیه برای مشاهده روانتر هنگام ردیابی اجسام در حال حرکت ارایه می دهد.
  • صفحه نمایش لمسی LCD 3.0 اینچی با زاویه متغیر 1.03 میلیون نقطه ای را می توان از زوایای بالا؛ پایین و جلو استفاده کرد.
  • این باتری لیتیوم یون Z قابل شارژ با ظرفیت بالا را می پذیرد و همچنین می تواند از طریق اتصال USB به رایانها شارژر تلفن همراه شارژ شود. از این اتصال می توان برای شارژ باتری نیز استفاده کرد.
  • محفظه ناهموار آلیاژ منیزیم دارای مشخصات بادوام است و برای محافظت در برابر محیط های خطرناک در برابر گرد و غبار و رطوبت مقاوم است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و برسی دوربین بدون آینه سونی Sony a7C II body silver Sony a7C II body silver" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی, فیلم و سریال، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و برسی دوربین بدون آینه سونی Sony a7C II body silver Sony a7C II body silver"، کلیک کنید.