نقد و برسی دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a6700 body Sony Alpha a6700 body

نقد و برسی تخصصی مشخصات

نقد و برسی دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a6700 body Sony Alpha a6700 body

دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a6700 body

Sony Alpha a6700 body

خرید و قیمت دوربین سونی a6700

دوربین بدنه Sony Alpha a6700 دوربین بدون لنز در سری دوربین های بدون آینه؛ یک دوربین سنسور برش است که توسط سونی ساخته شده است. این محصول با ویژگی ها و عملکرد قدرتمند خود گزینه ای مناسب برای عکاسان حرفه ای و آماتور می باشد.

بنابراین اگر به دنبال دوربینی با کیفیت تصویر بالا؛ عملکرد قدرتمند و قابلیت های حرفه ای هستید؛ بدنه سونی آلفا a6700y می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

دوربین بدون آینه بدنه Sony Alpha a6700

مزایا؛ معایب و ویژگی های اصلی دوربین سونی a6700

دوربین سونی آلفا a6700 این یک دوربین حرفه ای با ویژگی های منحصر به فرد است. این دوربین دارای سنسور APS-C با وضوح 26 مگاپیکسل؛ پردازنده تصویر BIONZ X و سیستم فوکوس خودکار فوق العاده سریع و دقیق است. در ادامه به بررسی بیشتر مزایا و معایب این محصول می پردازیم:

مزایای دوربین سونی a6700 :

  • کیفیت تصویر:

    دوربین سونی آلفا a6700 با سنسور بزرگ و پردازنده قدرتمند خود؛ تصاویری با جزییات بالا؛ دینامیک عالی و رنگ های روشن و واقعی ارایه می دهد.

  • فوکوس خودکار قوی:

    سیستم فوکوس خودکار در این دوربین بسیار سریع و قابل اعتماد است. با قابلیت تشخیص 759 نقطه فوکوس می توانید به راحتی روی سوژه های متحرک فوکوس کنید!

  • عمر باتری بالا:

    به لطف باتری قوی و راندمان مطلوب؛ دوربین سونی آلفا a6700 با یک بار شارژ می تواند تا 810 عکس بگیرد! ویژگی مهمی کهکی از عوامل اصلی فروش بالای این محصول به حساب می آید.

  • ویدیو با کیفیت بالا:

    این دوربین می تواند با کیفیت 4K و حتی 120 فریم در ثانیه فیلمبرداری کند! همچنین دارای ورودی میکروفون خارجی است که به شما امکان ضبط صدای باکیفیت را می دهد.

معایب دوربین سونی a6700 :

  • گران:

    سونی آلفا a6700 این دوربین حرفه ای است و قیمت آن نسبتاً بالاست. به همین دلیل؛ خرید این محصول برای برخی افراد مشکل است.

  • بزرگنمایی محدود:

    این دوربین دارای زوم 1.07 برابری است و ممکن است برای برخی از عکاسان فوق حرفه ای که به زوم بیشتری نیاز دارند گزینه مناسبی برای خرید نباشد. اما برای اکثر مردم؛ حتی بیشتر فعالان تصویربرداری؛ همچنان محصولی جذاب است!

دوربین بدون آینه سونی a670

مهمترین مشخصات فنیدوربین سونی a6700

دوربین سونی آلفا a6700 بدنه ای حرفه ای و قدرتمند دارد و برخی از مهم ترین ویژگی های فنی آن عبارتند از:

  • سنسور APS-C با رزولوشن 26 مگاپیکسل:

    این سنسور به همراه پردازنده BIONZ X تصاویری با جزییات بالا و بافت بسیار دقیق ایجاد می کند.

  • تثبیت کننده تصویر بدن:

    سیستم تثبیت کننده تصویر داخلی a6700 (IBIS) به شما کمک می کند تا تصاویری واضح و بدون لرزش حتی در شرایط کم نور دریافت کنید. آنچه هر عکاسی از خرید دوربین می خواهد!

  • ضبط با کیفیت UHD 4K:

    این دوربین می تواند ویدیوهایی با کیفیت بالا با وضوح UHD 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کند. همچنین قابلیت ضبط ویدیوهای اسلوموشن با سرعت های 24؛ 25؛ 30؛ 50؛ 60 و 120 فریم بر ثانیه را دارد! ویژگی جذابی که باعث افزایش فروش این محصول شد.

  • صفحه نمایش لمسی چرخشی:

    دوربین سونی آلفا a6700 این صفحه نمایش لمسی 3 اینچی قابل جابجایی دارد که ویژگی هایی مانند فوکوس لمسی؛ عکاسی لمسی و پیکربندی سریع را در اختیار شما قرار می دهد.

  • اتصالات وای فای؛ بلوتوث NFC:

    دوربین a6700 امکان اتصال به اینترنت و سایر دستگاه ها از طریق وای فای؛ بلوتوث و NFC را فراهم می کند و انتقال و اشتراک گذاری تصاویر را آسان می کند.

  • بندر USB-C:

    این محصول دارای پورت USB-C است که به شما امکان انتقال تصاویر با سرعت بالا و شارژ باتری را می دهد.

مهمترین مشخصات فنی دوربین بدون آینه بدنه Sony Alpha a6700

خوب دوربین سونی a6700 آیا خرید وجود دارد؟

همانطور که اشاره شد؛ دوربین بدنه Sony Alpha a6700 این یکی از دوربین های حرفه ای و با کیفیت برند سونی است. این دوربین برای عکاسان و فیلمسازانی که به دنبال عملکرد بالا و کیفیت تصویر عالی هستند مناسب است. این دوربین با داشتن ویژگی هایی مانند وضوح بالا؛ سیستم فوکوس پیشرفته؛ پردازنده قدرتمند و قابلیت ضبط ویدیوهای UHD 4K؛ امکانات زیادی را برای عکاسی حرفه ای فراهم می کند.

علاوه بر این؛ دوربین بدنه Sony Alpha a6700 دارای سیستم لرزشگیر داخلی است و به شما کمک می کند تصاویری پر از جزییات و با وضوح بالا ثبت کنید. عاملی که به شدت بر فروش این محصول تاثیر گذاشت! علاوه بر این؛ این دوربین دارای صفحه نمایش لمسی قابل تنظیم است که به شما امکان می دهد تنظیمات دوربین را به راحتی و به سرعت کنترل کنید.

که می شود گفت دوربین بدنه Sony Alpha a6700 این یک دوربین حرفه ای است؛ طبیعتا قیمت آن نسبتاً بالا خواهد بود. با این حال ارزش و کیفیت عالی این محصول قیمت خرید را توجیه می کند. اگر به دنبال دوربینی با عملکرد عالی؛ کیفیت تصویر بالا و ویژگی های حرفه ای هستید؛ دوربین بدنه Sony Alpha a6700 این یک گزینه ارزشمند برای شما خواهد بود!

آیا دوربین بدنه سونی Alpha a6700 ارزش خرید دارد؟

مقایسهدوربین سونی a6700 با مدل های مشابه

سونی آلفا a6700 ویژگی های ویژه ای مانند لرزشگیر 5 محوره در بدنه؛ قابلیت ضبط ویدیوهای UHD 4K با کیفیت بالا با سرعت 24 تا 120 فریم بر ثانیه؛ پوشش حساسیت ISO بالا تا 32000 (قابل ارتقا تا 102400) و سنسور 3 اینچی همچنین صفحه نمایش می تواند 180 درجه بچرخد.

از این رو؛ یک مقایسه دقیق دوربین سونی آلفا a6700 با مدل های مشابهی مانند Fujifilm X-T4؛ Canon EOS M6 Mark II و Nikon Z50 نشان می دهد که این محصول سونی از بسیاری جهات از رقبای خود پیشی گرفته است! ارقام فروش عالی سونی آلفا a6700 این هم گواه این ماجراست!

مقایسه دوربین بدنه Sony Alpha a6700 با مدل های مشابه

سوالات متداول

  • آیا دوربین بدنه سونی آلفا a6700 فلاش داخلی دارد؟

بله؛ این دوربین دارای فلاش داخلی است و می تواند تصاویر واضح و باکیفیتی را ثبت کند.

  • آیا دوربین بدنه سونی Alpha a6700 دارای میکروفن اکسترنال و جک هدفون است؟

بله؛ این محصول دارای میکروفون خارجی و جک هدفون برای اتصال انواع میکروفون و هدفون می باشد.

  • چه نوع باتری در دوربین بدنه سونی Alpha a6700 استفاده شده است؟

دوربین بدنه Sony Alpha a6700 از باتری لیتیوم یون قدرتمند NP-FZ1000 استفاده می کند.

  • چه نوع لنزهایی با دوربین سونی Alpha a6700 سازگار است؟

این دوربین با لنزهای E-mount سونی سازگار است.

  • این محصول چه نوع فرمت های ذخیره سازی تصویر را پشتیبانی می کند؟

این دوربین از فرمت های ذخیره تصویر JPEG و RAW استفاده می کند.

سوالات متداول در مورد دوربین بدنه Sony Alpha a6700

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و برسی دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a6700 body Sony Alpha a6700 body" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی, فیلم و سریال، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و برسی دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a6700 body Sony Alpha a6700 body"، کلیک کنید.