نقد و برسی دوربین عکاسی Canon IXUS 285 HS

نقد و برسی تخصصی مشخصات

نقد و برسی دوربین عکاسی Canon IXUS 285 HS

دوربین عکاسی Canon IXUS 285 HS

دوربین Canon IXUS 285 HS

دوربین Canon IXUS 285 HS دارای لنز 25-300 میلی متری با لرزشگیر است که بزرگنمایی حدود 12 برابر و محدوده حساسیت 3200-800 ایجاد می کند.

بررسی دوربین Canon IXUS 285 HS

معرفی:

در ابتدای سال 2016؛ کانن سه دوربین کامپکت جدید را معرفی کرد؛ پرچمدار خود دوربین Canon Asus 285 HS F. این دوربین فوق کامپکت دارای لنز برد 25-300 میلی متر و زوم 12 برابر است و دارای دیافراگم f/3.6-7.0 است. در عین حال؛ یک لرزشگیر اپتیکال نیز وجود دارد.

این دوربین جدید کانن برای عکاسی در سفر ایده آل است و به گونه ای طراحی شده است که با تمام موقعیت های عکاسی سازگار باشد. کیفیت استثنایی تصویر و فیلم کانن؛ ویژگی های نوآورانه منحصر به فرد و اتصال بی سیم پیشرفته در کنار بدنه ای زیبا و باریک و بسیار سبک آن را زیبا کرده است. ترکیبی از این دوربین جدید

مشخصات دوربین:

پشت لنز IXUS 285 دارای سنسور BSI CMOS با وضوح 20.2 مگاپیکسل و ابعاد 1.2.3 اینچ. این سنسور به همراه پردازنده DIGIC 4 تصاویری زیبا؛ با جزییات و بدیع ایجاد می کند. این دوربین دارای محدوده حساسیت 3200-800 است که غیر قابل ارتقا نیز می باشد.

از این پردازشگر تصویر برای ایجاد موقعیت های جالب در دوربین استفاده می شود که از جمله آنها می توان به ثبت چندین عکس به صورت همزمان اشاره کرد؛ هر عکس با یک فیلتر جذاب و جالب با افکت همراه است ضمن اینکه عکس اصلی نیز بدون افکت است. یا حالت خودکار هوشمند که در ترکیب با فوکوس هیبریدی می تواند چندین عکس با یک فیلم کوتاه گرفته و آنها را در یک فایل ویدیویی ترکیب کند. تمامی این مراحل در دوربین بدون نیاز به نرم افزار ویرایش انجام می شود

یکی از پیشرفت های دوربین Canon IXUS 285 HS نسبت به مدل قبلی خود؛ افزایش سرعت عکاسی پیاپی است که از 2.6 فریم بر ثانیه به 7.2 فریم بر ثانیه رسیده است. اما یک تغییر منفی که در این دوربین نسبت به مدل قبلی رخ داده است؛ کاهش عمر باتری از 185 شات در هر شارژ به 180 شات با هر شارژر است. مانند تمام دوربین های کامپکت دیگر؛ این دوربین با کارت حافظه SD نیز کار می کند. Canon IXUS 285 HS مجهز به تنظیمات فوق العاده خیره کننده و زوم اپتیکال 12 برابری است که به صورت الکترونیکی با عملکرد Zoom Plus دو برابر می شود تا کاربر را بدون افت کیفیت تصویر به سوژه نزدیک تر کند. این دوربین کامپکت جدید مجهز به عملکرد زوم خودکار است که به صورت هوشمند و خودکار زوم دوربین را بر اساس تعداد افراد موجود در قاب در زمانی که زوم فعال است تنظیم می کند و به شما امکان می دهد روی تصویر فوکوس کنید.

ویژگی های عکسبرداری:

کیفیت فیلمبرداری با Canon IXUS 285 HS فول اچ دی با رزولوشن 1080 با 30 فریم بر ثانیه و با فرمت MP4 می باشد. علاوه بر این؛ این دوربین مجهز به اتصال WiFi و NFC است که می تواند به راحتی دوربین را به دستگاه های هوشمند مانند گوشی و تبلت متصل کرده و فایل ها و عکس ها را به آن منتقل کند. همچنین می توانید دوربین را از راه دور کنترل کنید و از گوشی هوشمند یا تبلت به عنوان صفحه دوربین استفاده کنید. دسترسی به وای فای نیز با قرار دادن دکمه مستقیم وای فای در پشت دوربین ساده شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و برسی دوربین عکاسی Canon IXUS 285 HS" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی, فیلم و سریال، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و برسی دوربین عکاسی Canon IXUS 285 HS"، کلیک کنید.