نقد و برسی دوربین عکاسی کانن Canon EOS 1D X Mark II Body

نقد و برسی تخصصی مشخصات دوربین عکاسی کانن Canon EOS 1D X Mark II Body

نقد و برسی دوربین عکاسی کانن Canon EOS 1D X Mark II Body

معرفی دوربین Canon 1DX Mark II

کانن دوربین 1DX Mark II را به عنوان دوربین پرچمدار جدید خود معرفی کرده است که می تواند پاسخی قابل توجه به D5 شرکت نیکون این محصول برای عکاسان حرفه ای؛ ورزشی و مطبوعاتی طراحی شده است. این دوربین یک سنسور است 20.2 مگاپیکسل فول فریم در محل داده ها با این حال؛ در حالت فوکوس؛ قادر است 14فریم در ثانیه و در غیر این صورت این قابلیت را دارد 16 ضبط فریم در ثانیه دامنه از ISO در این اتاق بین 100 در حالی که 51200F. ویژگی دیگر آن ضبط ویدیو با کیفیت بالا است 4K در این صورت امکان پذیر است 60 ضبط فریم در ثانیه در پشت این دستگاهک صفحه نمایش واضح وجود دارد 1.62 میلیون امتیاز در اندازه قرار داده شده است 3.2 اینچ طراحی شده است. لازم به ذکر است که سیستم فوکوس خودکار این دوربین می تواند 61 نقطه کشف اجرا شد. کانن نیز در محصول جدید خود حضور دارد جی پی اس ضروری تلقی می شود و بدین ترتیب فناوری مذکور در این دوربین دیده می شود.

EOS 1D X در فوریه 2016 اعلام شد. همچنین گزینه ای برای نصب فلاش خارجی روی کفش وجود دارد. در دوربین Canon 1DX Mark 2 حداقل سرعت شاتر 30 ثانیه و حداکثر سرعت شاتر 1/8000 ثانیه است. عکاسی پیاپی این دوربین 16 فریم بر ثانیه است. همچنین وزن این دوربین Canon 1DX mark II با باتری 1530 گرم است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و برسی دوربین عکاسی کانن Canon EOS 1D X Mark II Body" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و برسی دوربین عکاسی کانن Canon EOS 1D X Mark II Body"، کلیک کنید.