نقد و برسی https://liferoom.com/product/sony-alpha-a6700-mirrorless-digital-camera-kit-18-135mm/

نقد و برسی تخصصی مشخصات https://liferoom.com/product/sony-alpha-a6700-mirrorless-digital-camera-kit-18-135mm/

نقد و برسی https://liferoom.com/product/sony-alpha-a6700-mirrorless-digital-camera-kit-18-135mm/

کیت دوربین دیجیتال بدون آینه Sony Alpha a6700 18-135mm؛ شاهکار سری آلفا!

دوربین سونی Alpha a6700 Mirrorless یک دوربین دیجیتال حرفه ای است که دارای لنز 18-135 میلی متری و بدون آینه است و عکاسان می توانند با ویژگی های آن عکس هایی با کیفیت بالا بگیرند.

کیت دوربین دیجیتال بدون آینه 18-135 میلی متری Alpha a6700

مزایا؛ معایب و ویژگی های رقابتی

مزایای:

  • کیفیت تصویر:

دوربین بدون آینه سونی Alpha a6700 با استفاده از سنسور CMOS (در اندازه APS-C)؛ رزولوشن 26 مگاپیکسل و حداکثر رزولوشن 4000 در 6000؛ تصاویری با جزییات بالا و رنگ های طبیعی ثبت می کند. همچنین حساسیت ISO آن 100-32000 است که تا 102400 قابل افزایش است.

  • سیستم فوکوس خودکار:

این دوربین دارای سیستم فوکوس خودکار و پیشرفت هایی است. فاصله کانونی و فاصله کانونی بسته به لنز متغیر است؛ اما فاکتور فاصله کانونی 1.5 در نظر گرفته می شود. در صورت نیاز به فوکوس دقیق و سریع می توانید این محصول را خریداری کرده و از 425 نقطه فوکوس آن بهره مند شوید.

  • پردازنده قدرتمند:

این محصول با استفاده از پردازنده BIONZ X عملکرد بسیار سریع و قدرتمندی دارد و عکاسان را قادر می سازد در موقعیت های پیچیده عکاسی کنند.

  • تثبیت کننده تصویر:

این دستگاه مجهز به سیستم SteadyShot Inside Image است که منجر به ثبت تصاویر پایدار و بدون لرزش می شود. همچنین بر روی سنسور آن یک تثبیت کننده 5 محوره نصب شده است که دارای اثر 5 استاپ می باشد.

  • نرخ فریم بالا:

این محصول قابلیت بی نظیری در عکاسی پیاپی دارد و می تواند 11 فریم را در یک ثانیه ثبت کند. حداقل سرعت شاتر 1/400 و حداکثر سرعت 1/8000 ثانیه است.

معایب:

  • گران:

لنز 18-135 میلی مترکیفیت مطلوب و ویژگی های خاص این محصول باعث شد تا قیمت آن نسبتاً بالا باشد. به همین دلیل؛ برخی از عکاسان ممکن است در خرید این محصول تردید داشته باشند.

کیت دوربین دیجیتال بدون آینه 18-135 میلی متری Alpha a6700

ویژگی های رقابتی:

  • اتصال بیسیم:

عکاسان به راحتی می توانند تصاویر را به صورت بی سیم از طریق Wi-Fi و NFC منتقل کنند.

  • مقاومت در برابر آب و گرد و غبار:

این دوربین دارای استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار می باشد. بنابراین زمینه عکاسی را در شرایط سخت در اختیار عکاسان قرار می دهد.

  • آسان برای استفاده:

این محصول دارای تایمر اتوماتیک و عملکرد لمسی می باشد. نسبت تصویر 16:9 و 3:2 و فرمت آن JPEG و RAW می باشد. سطوح کیفی JPEG شامل Extra Fine؛ FINE و Standard می باشد و این یکی از عوامل فروش موثر این دوربین است.

دوربین بدون آینه سونی Alpha a6700 با لنز 18-135 میلی متر

سوالات متداول

  • آیا این محصول با لنزهای مختلف سازگار است؟

بله؛ این دوربین با لنزهای E-mount سازگار است. به این ترتیب؛ هنگام استفاده از آن؛ می توانید از لنزهای مختلفی مانند لنزهای کیت 18-135 میلی متری؛ پرایم و زوم؛ زاویه باز؛ تله و غیره استفاده کنید.

  • آیا این دوربین به حالت های عکاسی خاصی مجهز است؟

بله؛ این محصول دارای حالت های مختلف عکاسی می باشد. می توانید ویدیوهای 4K و Full HD را با سرعت 120 فریم بر ثانیه ضبط کنید. علاوه بر این؛ این محصول از فرمت های مختلف ویدیویی مانند XAVC S و AVCHD پشتیبانی می کند.

  • آیا این دوربین با فایل های RAW کار می کند؟

بله؛ با فرمت RAW؛ اصلاحات و ویرایش های بیشتری در مرحله پس پردازش انجام می شود و حجم اطلاعات ذخیره شده در مقایسه با فرمت های فشرده تر بیشتر خواهد بود.

  • آیا صفحه نمایش این محصول تاشو است؟

بله این دوربین دارای صفحه نمایش لمسی LCD تاشو 3 اینچی با رزولوشن 921600 می باشد.این عملکرد به شما این امکان را می دهد که به راحتی کج و کادر بندی کنید و با استفاده از آن می توانید از زوایای مختلف عکس بگیرید و به عنوان مدل ژست بگیرید.

  • آیا دوربین سونی Alpha a6700 ورودی میکروفون خارجی دارد؟

بله؛ این دوربین مجهز به ورودی میکروفون خارجی است. این ورودی به شما امکان اتصال میکروفون خارجی را می دهد و کیفیت صدا را هنگام ضبط ویدیو بهبود می بخشد. البته بهتر است قبل از خرید بدانید که این محصول فلاش داخلی ندارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و برسی https://liferoom.com/product/sony-alpha-a6700-mirrorless-digital-camera-kit-18-135mm/" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و برسی https://liferoom.com/product/sony-alpha-a6700-mirrorless-digital-camera-kit-18-135mm/"، کلیک کنید.