نقد و برسی دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a6400 kit 16-50mm Sony Alpha a6400 kit 16-50mm

نقد و برسی تخصصی مشخصات

نقد و برسی دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a6400 kit 16-50mm Sony Alpha a6400 kit 16-50mm

دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a6400 kit 16-50mm

Sony Alpha a6400 kit 16-50mm

دوربین بدون آینه سونی Alpha a6400 با لنز 16-50 میلی متری

دوربین بدون آینه 16-50 میلی متری سونی Alpha a6400 این یک دوربین حرفه ای با ویژگی های عالی برای عکاسان و فیلمبرداران است.

دوربین بدون آینه سونی Alpha a6400 این یک دوربین کوچک؛ سریع و همه کاره است که از سنسور APS-C و ویژگی هایی استفاده می کند که سونی معمولاً برای دوربین های فول فریم خود باقی می گذارد. سرعت فوکوس خودکار این دوربین به 0.02 ثانیه می رسد و از فوکوس خودکار چشمی و ردیابی فوکوس زنده استفاده می کند. این دوربین می تواند با سرعت 11 عکس در ثانیه عکس های پیوسته بگیرد و اگر آن را در حالت عکاسی بی صدا قرار دهید می تواند تا 8 عکس در ثانیه ثبت کند.

پردازنده سنسور این دوربین BIONZ X بوده و دارای صفحه نمایش لمسی است که تا 74 درجه به پایین و تا 180 درجه کج می شود. فیلمبرداری UHD 4K را با خواندن همه پیکسل ها و از دست ندادن یک پیکسل و همچنین فیلمبرداری Timelapse را به قابلیت های این دوربین اضافه کنید.

ویژگی های این دوربین به شرح زیر است:

طراحی و ساختار:

دوربین سونی سونی سونی a6400 کیت 16-50 میلی متر دارای طراحی کوچک و جمع و جور است که برای حمل آسان و عکسبرداری در مکان های مختلف بسیار مناسب است.
بدنه دوربین از آلومینیوم ساخته شده است که ساختاری بادوام و باکیفیت ایجاد می کند.
دارای صفحه نمایش لمسی 3 اینچی و قابلیت چرخش است که به گرفتن عکس از زوایای مختلف و فیلمبرداری کمک می کند.

عملکرد و کیفیت تصویر:

دوربین سونی آلفا a6400 دارای سنسور APS-C با رزولوشن 24.2 مگاپیکسل است که تصاویری با جزییات زیاد و کیفیت بالا ایجاد می کند.
سیستم فوکوس خودکار بسیار سریع و دقیق است و برای عکاسی و فیلم برداری با سرعت بالا بسیار مناسب است.
دارای ISO قابل تنظیم تا 32000 است که می تواند در شرایط نوری مختلف عملکرد خوبی داشته باشد.

ضبط ویدیو:

دوربین سونی Alpha a6400 قادر به ضبط ویدیوهای 4K با سرعت های مختلف است و از نرخ فریم بالا برای فیلم های ورزشی و زیبا پشتیبانی می کند.
یک ورودی میکروفون خارجی برای بهبود کیفیت صدا در فیلم ها وجود دارد.

سیستم فوکوس:

دارای سیستم فوکوس خودکار 425 نقطه ای با پوشش وسیع است که به شما امکان می دهد سوژه را سریع و دقیق ردیابی کنید.
برای ردیابی دقیق چشم های سوژه در تصاویر پرتره از فناوری Real-time Eye AF استفاده می کند.

ترکیب سنسور و پردازنده این دوربین به شما امکان فوکوس 4 بعدی (فوکوس 4 بعدی) را می دهد؛ بعد چهارم در این سیستم فوکوس که ساخت سونی است؛ بعد زمان است؛ در این سیستم دوربین حرکت سوژه شما را پیش بینی می کند. تا بتواند سریعتر روی آن تمرکز کند. تعداد نقاط فوکوس در این دوربین 425 است که هم از سیستم تشخیص فازی و هم از سیستم تشخیص کنتراست استفاده می کند که سرعت فوکوس و دقت بسیار بالایی را به دوربین می دهد؛ این تعداد نقاط فوکوس 84 درصد از صفحه نمایش B را پوشش می دهد. این دوربین علاوه بر این فوکوس خودکار از سیستم تشخیص و ردیابی چشم بهره می برد که می تواند چشم سوژه شما را به سرعت و دقت پیدا کرده و روی آن فوکوس کند.

سیستم ردیابی فوکوس این دوربین از هوش مصنوعی برای تشخیص سوژه؛ تجزیه و تحلیل رنگ؛ فاصله و روشنایی آن استفاده می کند که دقت فوکوس عکس های شما را بسیار افزایش می دهد. سیستم فوکوس قدرتمند این دوربین به همراه پردازنده BIONZ X سرعت فوکوس این دوربین را به 0.02 ثانیه رسانده و به شما این امکان را می دهد تا سریع ترین سوژه های متحرک را بدون از دست دادن فوکوس دنبال کنید.

این دوربین از فناوری Real-time Eye AF استفاده می کند که همزمان با فشار دادن دکمه شاتر تا نیمه به صورت خودکار روی چشم سوژه فوکوس می کند و حرکت آن را با هوش مصنوعی قوی دنبال می کند. در تنظیمات این دوربین می توانید چشم راست یا چپ سوژه را برای فوکوس خودکار انتخاب کنید و یا با انتخاب گزینه خودکار؛ انتخاب چشم چپ یا راست را برای فوکوس دوربین بگذارید.

سنسور

دوربین سونی سونی سونی a6400 کیت 16-50 میلی متر این دوربین هم برای عکاسی و هم برای فیلمبرداری مناسب است. این دوربین با استفاده از سنسور 24.2 مگاپیکسلی Exmor CMOS و پردازنده BIONZ X می تواند عکس هایی با وضوح بالا ثبت کند که با محدوده حساسیت سنسور بین 100 تا 32000 به شما امکان می دهد در شرایط نوری مختلف عکس بگیرید. با توجه به کیفیت این دوربین می توانید سرعت ضبط را تا 120 فریم بر ثانیه تنظیم کنید. همچنین برای عکاسی می توانید تا 116 عکس با فرمت jpeg و 46 عکس با فرمت RAW و 44 عکس در هر دو فرمت با سرعت 11 عکس در ثانیه بگیرید. فرمت RAW این دوربین نیز 14 بیتی است.

فیلمبرداری

دوربین بدون آینه سونی Alpha a6400 این امکان را به شما می دهد که فیلمبرداری UHD 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه و فیلمبرداری Full HD با سرعت 120 فریم بر ثانیه را داشته باشید. توانایی فیلمبرداری با سرعت 120 فریم در ثانیه به شما این امکان را می دهد که سرعت فیلم اسلوموشن را تا 5 برابر کندتر کنید. استفاده از فناوری Fast Hybrid AF سرعت فوکوس و حفظ آن روی سوژه را بسیار قوی کرده است. فیلم برداری تایم لپس از دیگر ویژگی های این دوربین است که می توانید بین 1 تا 60 ثانیه فاصله بین هر عکس تا 9999 عکس را برای فیلم تایم لپس انتخاب کنید.

طراحی و ویژگی ها

بدن دوربین بدون آینه سونی Alpha a6400 از آلیاژ منیزیم ساخته شده و دکمه های آن در برابر گرد و غبار عایق می باشد. این دوربین مجهز به منظرهاب OLED است که از فناوری XGA Tru-Finder برای نمایش تصاویر واضح در این منظرهاب استفاده می کند تا بتوانید از سوژه هایی با سرعت بسیار بالایی عکس بگیرید. در پشت این دوربین یک صفحه نمایش لمسی تاشو 3 اینچی تعبیه شده است که می توانید تا 74 درجه به پایین و تا 180 درجه شیب دهید و به راحتی از سوژه خود از زوایای مختلف عکس بگیرید و تغییر صفحه نمایش لمسی این دوربین تنظیمات را ساده می کند. و انتخاب نقطه برای تمرکز برای شما. سیستم وای فای بی سیم این دوربین به همراه NFC امکان انتقال عکس ها به موبایل و یا کنترل دوربین از طریق موبایل را به شما می دهد. فلاش نصب شده روی خود دوربین نیز به شما امکان می دهد در شرایط کم نور عکس بگیرید.

ویژگی های دیگر:

ویژگی های کلیدی کیت دوربین 16-50 میلی متری Sony Alpha a6400 شامل موارد زیر است:

دوربین سونی سونی سونی a6400 کیت 16-50mm دارای وای فای و بلوتوث است که به شما امکان انتقال تصاویر را به دستگاه های مختلف و کنترل از راه دور می دهد.
باتری قدرتمندی دارد که با یک بار شارژ می توانید عکس های زیادی بگیرید.

سنسور کیفیت: دارای سنسور APS-C با رزولوشن 24.2 مگاپیکسل است که تصاویری با جزییات غنی و کیفیت بالا ایجاد می کند.

سیستم فوکوس خودکار: دارای سیستم فوکوس خودکار با 425 نقطه فوکوس خودکار فاز است که فوکوس سریع و دقیق را تضمین می کند.

فوکوس چشم در زمان واقعی فوکوس خودکار چشمی: از فناوری فوکوس خودکار چشم در زمان واقعی برای ردیابی دقیق چشم های سوژه در تصاویر پرتره استفاده می کند.

فیلمبرداری 4K: امکان ضبط ویدیوهای 4K با سرعت های مختلف و حفظ فیلم های با کیفیت بالا.

ISO قابل تنظیم: دارای ISO قابل تنظیم تا 32000 است که می تواند در شرایط نوری مختلف عملکرد خوبی داشته باشد.

تثبیت کننده تصویر: دوربین دارای یک لرزشگیر داخلی است که به شما امکان می دهد در شرایط کم نور و با بزرگنمایی بالا به درستی عکاسی کنید.

صفحه نمایش لمسی چرخشی: دارای صفحه نمایش لمسی قابل چرخش 3 اینچی که برای عکاسی از زوایای مختلف و فیلمبرداری بسیار مناسب است.

کنترل وای فای و بلوتوث: پشتیبانی از اتصال Wi-Fi و بلوتوث برای انتقال تصویر به دستگاه های مختلف و کنترل از راه دور.

لنز 16-50 میلی متر : این دوربین معمولا با یک لنز 16-50 میلی متری عرضه می شود کهک لنز همه کاره و قابل حمل مناسب برای عکاسی با زاویه دید عریض و پرتره است.

کیفیت ساخت: دارای بدنه ای از آلومینیوم مرغوب که باعث مقاومت در برابر آسیب و عمر طولانی دوربین می شود.

این ویژگی ها انجام می دهند دوربین سونی آلفا a6400 یکی از بهترین گزینه ها در دسته دوربین های بدون آینه باشید؛ به ویژه برای عکاسان و فیلمبرداران حرفه ای و علاقه مندان به فیلمبرداری با کیفیت.

نتیجه:

دوربین سونی سونی سونی a6400 کیت 16-50 میلی متر این یک انتخاب عالی برای عکاسان و فیلمبرداران حرفه ای است. این دوربین با کیفیت تصویر بالا؛ سیستم فوکوس پیشرفته و قابلیت فیلم برداری قوی؛ یکی از بهترین گزینه ها در رده دوربین های بدون آینه مقرون به صرفه محسوب می شود.

سوالات متداول

1. سیستم فوکوس خودکار چگونه کار می کند و چقدر دقیق است؟

پاسخ: دوربین سونی Alpha a6400 دارای سیستم فوکوس خودکار با 425 نقطه فوکوس خودکار تشخیص فاز است که فوکوس سریع و دقیق را تضمین می کند. این سیستم به عکاسان اجازه می دهد تا به سرعت و با دقت سوژه را در تصاویر ردیابی کنند.

2-آیا دوربین سونی آلفا a6400 لرزشگیر داخلی دارد؟

پاسخ: بله؛ دوربین لرزشگیر تصویر درون بدنه ندارد. اما بسیاری از لنزهای موجود برای این دوربین دارای لرزشگیر تصویر هستند که می تواند به کاهش لرزش دست هنگام عکاسی کمک کند.

3. آیا این دوربین برای عکاسی ماکرو مناسب است؟

پاسخ: دوربین سونی Alpha a6400 به صورت پیش فرض برای عکاسی ماکرو مناسب نیست. اما با استفاده از لنز ماکرو مناسب می توانید عکس های ماکرو با کیفیتی بگیرید.

4. کیفیت فیلمبرداری 4K چگونه است و آیا ورودی میکروفون خارجی وجود دارد؟

پاسخ: دوربین سونی Alpha a6400 کیفیت فیلم برداری 4K با سرعت های مختلف دارد و از ورودی میکروفون خارجی پشتیبانی می کند. این ویژگی به فیلمبرداران اجازه می دهد تا کیفیت صدای ویدیوها را بهبود بخشند.

5. چگونه تصاویر و فیلم های گرفته شده را به دستگاه های دیگر منتقل کنیم؟

پاسخ: می توانید از اتصال وای فای و بلوتوث دوربین به دستگاه های هوشمند خود برای انتقال تصاویر و فیلم ها استفاده کنید. همچنین می توانید کارت حافظه دوربین را به کامپیوتر خود متصل کرده و تصاویر را انتقال دهید.

6. دوربین سونی Alpha a6400 دارای فوکوس خودکار چشمی است؟

پاسخ: بله؛ این دوربین دارای قابلیت فوکوس خودکار چشم در زمان واقعی است که به شما امکان می دهد چشم های سوژه خود را در تصاویر پرتره به دقت ردیابی کنید.

7. آیا این دوربین امکانات خاصی برای عکاسی پرتره و عکاسی در شرایط نوری مختلف دارد؟

پاسخ: بله دوربین سونی Alpha a6400 دارای تنظیمات حساسیت ISO بالا برای عکاسی در نور کم است و امکانات زیادی برای عکاسی پرتره دارد. همچنین از لنزهای مختلف برای عکاسی پرتره و عکاسی در شرایط مختلف پشتیبانی می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و برسی دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a6400 kit 16-50mm Sony Alpha a6400 kit 16-50mm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی, فیلم و سریال، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و برسی دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a6400 kit 16-50mm Sony Alpha a6400 kit 16-50mm"، کلیک کنید.