کنعانی: رویکرد دولت پزشکیان شاید متفاوت باشد

کنعانی: رویکرد دولت پزشکیان شاید متفاوت باشد

به گزارش اتاق زندگانی «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه ای با راشا تودی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در دولت جدید آقای پزشکیان چه تغییراتی در انتظار کشور است؛ بیان کرد: «ملت ایران پس از 50 روز از شهادت رییس جمهور در سانحه بالگرد؛ رییس جمهور جدید کشور را انتخاب کردند و این بیانگر دموکراسی در جمهوری اسلامی ایران است. دولت جدید به عنوان چهاردهمین دولت جمهوری اسلامی ایران در سیاست های کلی و خارجه خود براساس اصول قانون اساسی و خط مشی هایی که توسط رهبر انقلاب تعیین می شوند؛ عمل خواهد کرد و سیاست های کلی تغییر نمی کنند.»

به نقل از اتاق زندگانی او در ادامه تاکید کرد: «اما با این حال؛ رویکردها؛ برنامه ها و تاکتیک ها در هر دولت متفاوت هستند.»

سخنگوی وزارت خارجه ایران با اشاره به توسعه روابط با دیگر کشورها خاطرنشان کرد: «ما آماده توسعه روابط با دیگر کشورهایی هستیم که بهک اندازه تمایل به برقراری روابط با ایران براساس اصول احترام متقابل؛ برابری و زمینه های برابر دارند.»

311311

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کنعانی: رویکرد دولت پزشکیان شاید متفاوت باشد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کنعانی: رویکرد دولت پزشکیان شاید متفاوت باشد"، کلیک کنید.