اجرایی23 پروژه دریایی به ارزش 57 هزار میلیارد تومان کلید خورد

اجرایی23 پروژه دریایی به ارزش 57 هزار میلیارد تومان کلید خورد

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: 50 پروژه دریایی و بندری امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید .

به گزارش خبرنگار اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری اتاق زندگانی؛ علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در آیین افتتاح هم زمان 27 پروژه بندری و دریایی گفت: امروز 50 پروژه دریایی و بندری به بهره برداری رسید گفت: از این تعداد 27 پروژه دریایی و بندری و عملیات اجرایی 23پروژه مهم زیرساختی در بنادر کشور آغاز شد.

صفایی افزود: در این مراسم عملیات اجرایی 23 پروژه زیرساختی مهم در استان های هرمزگان؛ خوزستان؛ سیستان و بلوچستان؛ مازندران و گیلان؛ آغاز شد.

صفایی اظهار کرد: این 27 پروژه با 6هزار میلیارد تومان ساخته شده که ارزش روز آن بیش از 12 هزار میلیارد تومان و ارزش عملیات اجرایی این 23 پروژه 57هزار میلیارد تومان است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجرایی23 پروژه دریایی به ارزش 57 هزار میلیارد تومان کلید خورد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجرایی23 پروژه دریایی به ارزش 57 هزار میلیارد تومان کلید خورد"، کلیک کنید.