پاکستان بیش از 900 مهاجر افغان را اخراج کرد

وزارت مهاجرین و عودت کنندگان طالبان از اخراج اجباری بیش از 900 نفر از مهاجرین طی روز گذشته از پاکستان خبر داده است. این وزارت در خبرنامه ای گفته است که این مهاجران به تاریخ از طریق گذرگاه های سپین بولدک و تورخم به افغانستان بازگشته اند.

پاکستان بیش از 900 مهاجر افغان را اخراج کرد

آفتاب نیوز :

وزارت مهاجرین و عودت کنندگان طالبان از اخراج اجباری بیش از 900 نفر از مهاجرین طی روز گذشته از پاکستان خبر داده است.

این وزارت در خبرنامه ای گفته است که این مهاجران به تاریخ از طریق گذرگاه های سپین بولدک و تورخم به افغانستان بازگشته اند.

این در حالی است که روند اخراج مهاجران افغانستان از پاکستان در سال جاری همچنان ادامه دارد.

وزارت مهاجرین و عودت کنندگان طالبان دو روز قبل هم با نشر اعلامیه ای در ایکس گفته بود که تنها در روز (دوشنبه؛ 7 خردادماه) بیش از دو هزار و 859 مهاجر به صورت داوطلبانه و اجباری از ایران به افغانستان بازگشته اند و 622 مهاجر اهل افغانستان به صورت اجباری از پاکستان اخراج و وارد افغانستان شدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پاکستان بیش از 900 مهاجر افغان را اخراج کرد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پاکستان بیش از 900 مهاجر افغان را اخراج کرد"، کلیک کنید.