550 محیط بان امسال جذب می شوند – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

550 محیط بان امسال جذب می شوند - خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری اتاق زندگانی؛ علی سلاجقه که رییس جمهور را در دور دوم سفر استانی به مازندران همراهی می کند؛ امروز در جمع فعالان زیست محیطی غرب مازندران در نوشهر با بیان اینکه پارسال این سازمان یک هزار نفر نیروی جدید جذب کرده بود؛ گفت: امسال نیز 550 نیروی جدید در این سازمان جذب خواهند شد.

سلاجقه افزود: محیط زیست با چالش کمبود نیرو دست و پنجه نرم می کند که دولت برای جبران آن مصمم است.

وی گفت: پارسال یک هزار و 200 دستگاه موتورسیکلت به همراه 100 دستگاه خودرو به ناوگان خودرویی سازمان محیط زیست در شهرهای مختلف کشور افزوده شد.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه بدون تردید در زمان حاضر همه 85 میلیون ایرانی دغدغه محیط زیست دارند؛ خاطرنشان کرد: حساسیت های مردمی در حوزه محیط زیست یک ظرفیت خوب برگشت ناپذیر است.

سلاجقه گفت: موضوع پسماند یکی از جدی ترین مشکل استان های شمالی است که جانمایی مناسب برای حل این مشکل در این خطه سخت است.

رییس سازمان محیط زیست با اشاره به این نکته که تفکیک زباله در استان های شمالی باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد؛ ادامه داد: همه سمن ها و فعالان زیست محیطی برای فرهنگ سازی در این بخش کمک کار باشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "550 محیط بان امسال جذب می شوند – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "550 محیط بان امسال جذب می شوند – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.