سلطان جعل بازار زمین اردبیل بازداشت شد

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل اعلام کرد: جاعل و کلاهبردار حرفه ای متواری که با قراردادهای جعلی زمین و مسکن؛ فروش زمین هایی که وجود خارجی ندارد و یا به نام تعاونی های واهی و منحل شده اقدام به کلاهبرداری از افراد زیادی نموده بود؛ با دستورات ویژه دادستان اردبیل بازداشت شد.

 سلطان جعل بازار زمین اردبیل بازداشت شد

آفتاب نیوز :

حسین سالاری با اعلام این خبر اظهار کرد: چند روز قبل و همزمان با اجرای عملیات شناسایی و پلمب دفاتر غیرمجاز مشاورین املاک؛ نامبرده متواری و از محل فعالیت وی حجم زیادی از قراردادها و اوراق جعلی؛ مهرهای متعدد بنام تعاونی ها و بنگاه های املاک و همچنین اسناد و مدارک دولتی کشف و ضبط شده بود.

به گزارش مرکز رسانه دادستانی اردبیل؛ معاون دادستان اردبیل اضافه کرد: این متهم که گفته می شود بزرگترین جاعل و کلاهبردار بازار زمین و مسکن اردبیل است؛ طی اشراف اطلاعاتی ضابطین دادستانی و برابر نظارت و دستورات ویژه صادره؛ در مخفیگاهی در یکی از شهرهای استان شناسایی و دستگیر شد.

طی هفته های اخیر دادستان اردبیل مبارزه بی امانی را با کلاهبرداران حوزه زمین و مسکن آغاز کرده و در این راستا تعداد زیادی از مشاورین املاک غیر مجاز پلمب و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد " سلطان جعل بازار زمین اردبیل بازداشت شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با " سلطان جعل بازار زمین اردبیل بازداشت شد"، کلیک کنید.