نخست وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم های اقتصادی علیه اسراییل هستیم

نخست وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم های اقتصادی علیه اسراییل هستیم

نخست وزیر بلژیک اعلام کرد که به نظر نمی رسد بتوانیم با اسراییل به عنوان یک شریک تجاری پیشرو معامله کنیم؛ چراکه 10 سال دیگر به ما خواهند گفت: «شما حوادث را دیدید؛ ایستادید و کاری نکردید».

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری اتاق زندگانی؛ بر اساس آنچه رسانه های بلژیک امروز دوشنبه گزارش دادند؛ «الکساندر دی کرو» نخست وزیر بلژیک؛ در حال بررسی اعمال تحریم های اقتصادی علیه اسراییل به دلیل جنگی است که این رژیم در غزه به راه انداخته است.

بلژیک در همراهی با دیگر کشورهای اتحادیه اروپا – ایرلند؛ اسپانیا؛ مالت؛ اسلوونی و لوکزامبورگ – از جنگ اسراییل علیه غزه انتقاد کرده؛ ابتکاری را برای به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین ارایه داده و خواستار توقف فروش تسلیحات به اسراییل و آتش بس در غزه شده است.

دی کرو گفت که در دیدار با رهبران کشورهای اتحادیه اروپا؛ تلاش خواهد کرد تا تحریم هایی را علیه اسراییل اعمال کند؛ از جمله ممنوعیت کامل واردات کالا از شهرک های کرانه باختری و برخورد با شرکت هایی که شعبه و معاملاتی در شهرک ها؛ به ویژه به شراب؛ خرما و محصولات روغن زیتون اشاره دارد.

دی کرو افزود: اعمال تحریم ها علیه اسراییل ناشی از دلایل اخلاقی و ادامه جنگ با غزه و وضعیت کرانه باختری است و ما به سادگی نمی توانیم کنار بایستیم؛ چراکه قربانیان در نتیجه عملیات نظامی اسراییل بسیار زیاد است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نخست وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم های اقتصادی علیه اسراییل هستیم" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نخست وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم های اقتصادی علیه اسراییل هستیم"، کلیک کنید.