بازیگر سریال «ترش و شیرین» 18 سال پیش چه شکلی بود؟ / عکس

به گزارش خبرگزاری اتاق زندگانی؛ نگین عبداللهی بازیگر سریال ترش و شیرین متولد شهریور 1365 در تهران است . نگین عبداللهی بازیگر سینما ؛ تیاتر و تلویزیون ایران است. نگین عبداللهی فعالیت هنری خود را از سال 1386 آغاز کرده است و با ایفای نقش در سریال «ترش و شیرین» کاری از رضا عطاران اولین تجربه خود را رقم زد.

بازیگر سریال «ترش و شیرین» 18 سال پیش چه شکلی بود؟ / عکس

نگین عبداللهی در این سریال به نویسندگی سروش صحت افتخار بازی در کنار بازیگرانی همچون حمید لولایی مریم امیرجلالی شهره سلطانی رضا شفیعی جم و مجید صالحی را پیدا کرد.

نگین عبداللهی بازیگر سریال ترش و شیرین چندسالی است از ایران مهاجرت کرده و در کشور انگلیس زندگی می کند.

نگین عبداللهی؛ بازیگر سینما و تلویزیون؛ در آثاری همچون سریال تلویزیونی «ترش و شیرین»؛ فیلم سینمایی «طلا و مس» و سریال تلویزیونی «اغما» فعالیت داشته است.

نگین عبداللهی در سال 1385 دوره پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم نگین عبداللهی در این سال؛ بازیگری در سریال ترش و شیرین به کارگردانی رضا عطاران محسوب می شود.

56

فعالیت های هنری

شاید یکی از مهم ترین بخش های بیوگرافی نگین عبداللهی بازی در سریال ترش و شیرین بوده است. نگین عبداللهی سال 1385 سریال ترش و شیرین نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود؛ آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

او در این سریال با رضا عطاران همکاری داشته است. نگین عبداللهی توانست با بازی در سریال ترش و شیرین تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر شهره سلطانی؛ حمید لولایی؛ رضا عطاران و رضا شفیعی جم بر تجارب او افزود.

نگین عبداللهی علاوه بر سریال ترش و شیرین؛ سال 1388 در فیلم طلا و مس نیز بازی کرده است. نگین عبداللهی این بار با همایون اسعدیان یعنی کارگردان فیلم طلا و مس و هنرمندانی چون بهروز شعیبی؛ نگار جواهریان؛ سحر دولتشاهی و رضا رادمنش همکاری داشت.

در این سال ها نگین عبداللهی با هنرمندان بسیاری تجربه کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران حلیمه سعیدی با 2 مرتبه؛ فتح الله طاهری با 2 مرتبه؛ جواد عزتی با 2 مرتبه؛ پروین ملکی با 2 مرتبه و عباس محبوب با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با نگین عبداللهی داشته اند.

یکی از ویژگی های حرفه ای بیوگرافی نگین عبداللهی آن هست که در مدت زمان بازیگری خود؛ هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. نگین عبداللهی را باید بیشتر بازیگر تلویزیون بدانیم چرا که 72% آثار وی تلویزیونی و 28% آثارش سینمایی است.

در واقع نگین عبداللهی از مجموع 7 اثری که در کارنامه دارد؛ در 5 اثر در تلویزیون با نام های سریال ای دوست مرابه خاطرآور؛ سریال اغما؛ سریال انتهای جاده؛ سریال هما و سریال ترش و شیرین نام های و در 2 اثر در سینما با نام های فیلم طلا و مس و فیلم ته تغاری بازی کرده است.

سریال ترش و شیرین

سریال “ترش و شیرین” روایتگر ماجراهای زنی متکی به نفس به نام “نصرت خانوم” است که پس از مرگ شوهرش کمر همت بسته فرزندان قد و نیم قدش را به سختی اما آبرومندانه از آب و گل در آورده است.

داستان از جایی شروع می شود که مهلت خانه اجاره ای “نصرت خانم” به سر آمده و او مجبور است به خانه ای دیگر نقل مکان کند اما این جابجایی باعث بروز ماجراهایی می شود که مسیر زندگی نصرت خانم و خانواده اش را تغییر می دهد.

“ترش و شیرین″؛ سریال خاطره انگیز ایرانی به کارگردانی رضا عطاران و محمود رضایی و تهیه کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام است. این سریال محصول سال 1386 و در ژانر کمدی و اجتماعی ساخته شده است. سریال ترش و شیرین که اولین بار در نوروز 86 از شبکه سوم در قالب 16 قسمت پخش شد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازیگر سریال «ترش و شیرین» 18 سال پیش چه شکلی بود؟ / عکس" هستید؟ با کلیک بر روی گردشگری و اقامتی, فرهنگ و هنر, فیلم و سریال، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازیگر سریال «ترش و شیرین» 18 سال پیش چه شکلی بود؟ / عکس"، کلیک کنید.