رییسی: 8400 کارخانه و کارگاه نیمه راکد و راکد در سراسر کشور احیا شدند

در جمع مردم سمنان؛

رییسی: 8400 کارخانه و کارگاه نیمه راکد و راکد در سراسر کشور احیا شدند

رییس جمهور در جمع مردم استان سمنان گفت: دشمن نمی خواست ما در کشور رشد تولید داشته باشیم؛ اما اتفاق افتاد؛ دشمن می خواست کارخانه های ما دچار رکود و تعطیلی شود؛ اما در سراسر کشور 8400 کارخانه و کارگاه به خط تولید بازگشت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری اتاق زندگانی؛ حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی؛ رییس جمهور در جمع مردم استان سمنان اظهار کرد: دشمن نمی خواست ما در کشور رشد تولید داشته باشیم؛ اما اتفاق افتاد؛ دشمن می خواست کارخانه های ما دچار رکود و تعطیلی شود؛ اما در سراسر کشور 8400 کارخانه و کارگاه به خط تولید بازگشت.

وی افزود: دشمن نمی خواست؛ ما رونق کشاورزی داشته باشیم. دشمن نمی خواهد ما تولیدکننده باشیم و تلاش دارد ما همیشه واردکننده باشیم

رییس جمهور گفت: سال نخست دولت ما 4/5 میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری کردیم؛ سال دوم 7/5 میلیون تن و سال گذشته 11/5 میلیون تن.

ادامه دارد…

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رییسی: 8400 کارخانه و کارگاه نیمه راکد و راکد در سراسر کشور احیا شدند" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رییسی: 8400 کارخانه و کارگاه نیمه راکد و راکد در سراسر کشور احیا شدند"، کلیک کنید.