رسانه عبری زبان: 100 هزار اسراییلی هنوز به دلیل جنگ آواره هستند

رسانه عبری زبان: 100 هزار اسراییلی هنوز به دلیل جنگ آواره هستند

به گزارش اتاق زندگانی؛ یک رسانه اسراییل نوشت که از زمان آغاز حملات این رژیم علیه نوار غزه؛ هنوز 100 هزار تن از ساکنان اراضی اشغالی آواره هستند.

شبکه 12 تلویزیون اسراییل گزارش داد با وجود گذشت 6 ماه از زمان آغاز جنگ علیه غزه؛ اما هنوز 100 هزار «اسراییلی» در پی صدور دستورات تخلیه از خانه هایشان آواره هستند و تا این لحظه هیچ چشم اندازی برای مرحله پساجنگ وجود ندارد.

به گزارش اتاق زندگانی؛ مسوولان اسراییل در پی آغاز جنگ علیه نوار غزه؛ ساکنان شهرک های متعددی در غلاف غزه را تخلیه کردند.

همچنین آنها 28 شهرک واقع در مرزهای لبنان را به دلیل حملات متقابل حزب الله از اکتبر گذشته تخلیه کردند.

اخیرا رسانه های عبری فاش کردند که این شهرک نشینان صهیونیست حاضر به بازگشت به خانه هایشان نیستند و می گویند که کابینه نتانیاهو توجهی به سرنوشت آن ها نداشته و آن ها را رها کرده است.

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رسانه عبری زبان: 100 هزار اسراییلی هنوز به دلیل جنگ آواره هستند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رسانه عبری زبان: 100 هزار اسراییلی هنوز به دلیل جنگ آواره هستند"، کلیک کنید.