دیدار کارگزاران نظام با رهبر انقلاب فردا برگزار می شود

دیدار کارگزاران نظام با رهبر انقلاب فردا برگزار می شود

سران قوا و جمعی از کارگزاران نظام فردا چهارشنبه با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری اتاق زندگانی؛ سران قوا و جمعی از کارگزاران نظام فردا چهارشنبه (پانزده فروردین ماه 1403) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

این دیدار طبق روال سال های گذشته با حضور مسیولان و کارگزاران نظام؛ جمعی از مدیران ارشد دستگاه های مختلف؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی؛ مسیولان سابق و فعالان اجتماعی و فرهنگی در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار می شود و پیش از بیانات رهبر انقلاب؛ رییس جمهور سخنانی ایراد نموده و در پایان دیدار نیز نماز مغرب و عشا به امامت حضرت آیت الله خامنه ای اقامه خواهد شد.

دیدار رمضانی مسیولان؛ از مهم ترین دیدارهای سالیانه رهبر انقلاب است که به صورت معمول در این بیانات؛ مسایل مهم؛ سیاست های کلی و نقشه راه نظام جمهوری اسلامی ترسیم و تبیین می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دیدار کارگزاران نظام با رهبر انقلاب فردا برگزار می شود" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دیدار کارگزاران نظام با رهبر انقلاب فردا برگزار می شود"، کلیک کنید.