ادامه بارندگی در خوزستان تا امشب

ادامه بارندگی در خوزستان تا امشب

ادامه بارندگی در خوزستان تا امشب

آفتاب نیوز :

محمد سبزه زاری اظهار کرد: در بررسی نقشه های پیش یابی تاثیر سامانه بارشی تا امشب موجب رگبار و رعد و برق در نواحی شرقی؛ شمال شرقی؛ جنوب شرق و بخش هایی از مرکز و با شدت کمتر در بقیه مناطق استان خوزستان خواهد شد.

وی افزود: همچنین در این مدت وزش بادها به صورت متوسط تا شدید به ویژه در مناطق غرب و جنوب غرب و مرکز پیش بینی می شود.

سبزه زاری گفت: فردا بارش های پراکنده در ارتفاعات دور از انتظار نیست و پدیده غالب در استان خوزستان مها مه رقیق به ویژه در جاده های مواصلاتی و کوهستانی استان خواهد بود. 

وی بیان کرد: شمال خلیج فارس امروز مواج همراه رگبار و رعد و برق و فردا نیمه مواج است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه روز گذشته هندیجان با 25.9 و دهدز با 8.4 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان خوزستان گزارش شده اند. در این مدت تغییرات دمای اهواز بین 19.9 و 16.3 درجه سانتیگراد در نوسان بوده است. 

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ادامه بارندگی در خوزستان تا امشب" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ادامه بارندگی در خوزستان تا امشب"، کلیک کنید.