جیمز باند قبلی جیمز باند بعدی را تایید کرد/ تیلور جانسون خوب است

جیمز باند قبلی جیمز باند بعدی را تایید کرد/ تیلور جانسون خوب است

به گزارش خبرگزاری اتاق زندگانی؛ پس از انتشار شایعاتی مبنی بر اینکه به آرون تیلور جانسون بازیگر «قطار سریع السیر» پیشنهاد شده تا مامور بعدی 007 باشد؛ اکنون وی از حمایت بازیگر سابق جیمز باند برخوردار شده است.

جورج لازنبی که نقش باند را در فیلم «سرویس مخفی اعلیحضرت» در سال 1969 بازی کرده بود؛ پس از انتشار گزارش هایی که تیلور جانسون را در رقابت برای کسب این نقش معرفی می کند؛ اتاق زندگانی تایید خود را بر این انتخاب زد.

لازنبی گفته تیلور جانسون می تواند با بدلکاری ها و تمام عشقی که باید برانگیزد؛ کنار بیاید.

لازنبی افزوده است؛ فکر نمی کند تیلور جانسون هنوز بتواند مطمین باشد که این نقش را به دست آورد؛ زیرا وقتی خود او در دهه 1960 برای این نقش تست بازیگری داد؛ قبل از به دست آوردن این نقش؛ آزمون ها و تست های مختلفی را پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرگزاری اتاق زندگانی به نقل از ددلاین؛آخرین بازیگر نقش جیمز باند دنیل کریگ بازیگر انگلیسی بود که سال 2006 با «کازینو رویال» وارد دنیای جاسوسی مامور 007 شد. کریگ در فیلم های «ذره ای آرامش» در سال 2008؛ «اسکای فال» در سال 2023؛ «اسپکتر» در سال 2015 و «وقتی برای مردن نیست» در سال 2021 جلوی دوربین رفت.

لازنبی گفت از تیلور جانسون در این نقش حمایت می کند «تا زمانی که عدالت شخصیت را رعایت کنند» و به بازیگر یادآوری کرد که باید با خودش صادق باشد و نقش را دوباره خلق کند تا شخصیتی مناسب با خودش را به وجود آورد.

پیش از این پیرس برازنان گفته بود کیلین مورفی برای نقش جیمز باند می تواند شخصیتی بزرگ خلق کند ولی بازیگر «اوپنهایمر» گفت چندان مطمین نیست.

نقش جیمز باند در سال 1962 را شان کانری در فیلم «دکتر نو» تا «تو فقط دو بار زندگی می کنی» در سال 1967 بازی کرد و قبل از اینکه در سال 1971 با بازی در «الماس ها ابدی هستند» به دنیای جیمز باند بازگردد؛ لازنبی در «سرویس مخفی اعلیحضرت» جانشین کانری شد.

راجر مور؛ تیموتی دالتون و پیرس برازنان دیگر بازیگرانی هستند که نقش جیمز باند را بازی کرده اند.

آرون تیلور جانسون بازیگر 33 ساله انگلیسی بازیگر «انتقام جویان: عصر اولتران» (2015) بود و برای بازی در فیلم «حیوانات شب زی» (2016) برنده جایزه گلدن گلوب شد. تیلور جانسون در فیلم «تنت» (2020) هم بازی کرد و نقش کریون شکارچی را در فیلمی به همین نام در سال 2023 ایفا کرده است.

22057

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جیمز باند قبلی جیمز باند بعدی را تایید کرد/ تیلور جانسون خوب است" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر, فیلم و سریال، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جیمز باند قبلی جیمز باند بعدی را تایید کرد/ تیلور جانسون خوب است"، کلیک کنید.