به دنبال درخشش در بوندس لیگا اتریش؛ صعود سوپر استاد بزرگ مقصودلو به رده 23 جهان

به دنبال درخشش در بوندس لیگا اتریش؛ صعود سوپر استاد بزرگ مقصودلو به رده 23 جهان

سوپر استاد بزرگ پرهام مقصودلو با لایو ریتینگ 2727.5 و با 6 رده صعود در جایگاه بیست و سومین شطرنج باز برتر دنیا در رنکینگ جهانی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری اتاق زندگانی؛ پیروزی های پیاپی پرهام مقصودلو در بوندس لیگا اتریش با تیم لینتس موجب ارتقاء جایگاه سوپر استاد بزرگ ایرانی در رنکینگ جهانی شد.

مقصودلو بازیکن تیم لینتس اتریش که سال 1403 را با پیروزی های پیاپی شروع کرده پس از پیروزی برابر استاد بزرگ میلوس پرینوویچ در دور هفتم؛ در دور هشتم به مصاف استاد بین المللی فابیان پلازگامر رفت و در دیداری قابل پیشبینی به راحتی پیروز شد و در دیدار بعدی برابر استاد بزرگ مارین بوسیوچیچ به برتری رسید و 3 برد اخیر موجب اوج گرفتن پرهام در رنکینگ جهانی شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "به دنبال درخشش در بوندس لیگا اتریش؛ صعود سوپر استاد بزرگ مقصودلو به رده 23 جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "به دنبال درخشش در بوندس لیگا اتریش؛ صعود سوپر استاد بزرگ مقصودلو به رده 23 جهان"، کلیک کنید.