مسیولیت وزیر فرهنگ به عنوان نماینده رییس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما تمدید شد

مسیولیت وزیر فرهنگ به عنوان نماینده رییس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما تمدید شد

به گزارش خبرگزاری اتاق زندگانی؛ سیدابراهیم رییسی رییس جمهور در حکمی مسیولیت محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را به عنوان نماینده رییس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما تمدید کرد.

در متن حکم رییس جمهور خطاب به محمدمهدی اسماعیلی آمده است:

“در اجرای بند (1) ماده (1) و تبصره (1) ماده (2) قانون نحوه اجرای اصل (175) قانون اساسی در بخش نظارت مصوب 1370/07/11 مجمع تشخیص مصلحت نظام با تمدید مسیولیت جناب عالی به عنوان نماینده رییس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران موافقت می شود.

انتظار دارد با همکاری سازنده سایر اعضای محترم شورا ضمن ایفای نقش تعیین کننده و اعمال نظارت موثر بر برنامه های رسانه ملی در جهت ارتقاء آگاهی؛ امید و معرفت عمومی تقویت هویت دینی؛ ملی و انقلابی؛ ترویج سبک زندگی اسلامی – ایرانی و ابتهاج معنوی و نشاط انقلابی در چارچوب قوانین مصوب اهتمام نموده و به صورت فصلی آخرین وضعیت و گزارش اقدامات انجام گرفته در خصوص تحقق انتظارات فوق را به این جانب ارسال نمایید.

توفیقات روزافزون آن جناب را در انجام شایسته وظایف محوله؛ تحقق آرمان های نظام اسلامی و به ویژه در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند سبحان مسالت می نمایم.”

245245

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مسیولیت وزیر فرهنگ به عنوان نماینده رییس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما تمدید شد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مسیولیت وزیر فرهنگ به عنوان نماینده رییس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما تمدید شد"، کلیک کنید.