کنعانی: رژیم صهیونیستی صلاحیت باقی ماندن در مجامع حقوق بشری را ندارد

کنعانی: رژیم صهیونیستی صلاحیت باقی ماندن در مجامع حقوق بشری را ندارد

به گزارش اتاق زندگانی؛ «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران روز پنجشبه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «آژانس آنروا وابسته به سازمان ملل اعلام کرده از آغاز جنگ علیه غزه تاکنون دست کم 165 نفر از کارکنان آن در حملات رژیم صهیونیستی کشته شدند».

طبق این گزارش همچنین «تاکنون بیش از 150 مرکز متعلق به آنروا مانند مدارس بمباران شد که برخی از آن ها به طور کامل ویران شده و بیش از 400 فلسطینی در جستجوی مکان های امن؛ در مراکز وابسته به سازمان ملل در غزه کشته شدند».

سخنگوی وزارت خارجه ایران در ادامه نوشت: «رژیمی که برای نهادهای بشردوستانه بین المللی و ماموریت و خدمات آن ها و حتی جان کارکنان این نهادها ارزشی قایل نیست و در طول 5 ماه اخیر حدود 9 هزار زن و 12500 کودک فلسطینی را کشته است؛ صلاحیت عضویت و باقی ماندن در هیچ یک از مجامع حقوق بشری و سازوکارهای بین المللی مرتبط با حقوق زنان و کودکان را ندارد».

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کنعانی: رژیم صهیونیستی صلاحیت باقی ماندن در مجامع حقوق بشری را ندارد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کنعانی: رژیم صهیونیستی صلاحیت باقی ماندن در مجامع حقوق بشری را ندارد"، کلیک کنید.