ونزویلا حریم هوایی خود را به روی آرژانتین بست

ونزویلا حریم هوایی خود را به روی آرژانتین بست

ونزویلا حریم هوایی خود را به روی آرژانتین بست

دولت ونزویلا ورود هواپیماهای برخاسته از آرژانتین را به حریم هوایی خود ممنوع اعلام کرد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری اتاق زندگانی؛ دولت ونزویلا از تشدید تدابیر خود علیه دولت آرژانتین خبر داد. مقامات ونزویلا پرواز هواپیماهای ثبت شده در آرژانتین را در حریم هوایی خود ممنوع کردند.

این تصمیم در درجه اول پرواز هواپیماهای Aerol neas Argentinas که به مکزیک و آمریکا پرواز می کند؛ را تحت تاثیر قرار می دهد. علاوه بر این؛ این ممنوعیت از سوی ونزویلا؛ هواپیماهای خصوصی ثبت شده در آرژانتین را نیز تحت تاثیر قرار داد.

گفتنی است که 6 ماه ژوین سال 2022 یک فروند هواپیمای متعلق به کشور ونزویلا در فرودگاه آرژانتین به درخواست آمریکا توقیف شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ونزویلا حریم هوایی خود را به روی آرژانتین بست" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ونزویلا حریم هوایی خود را به روی آرژانتین بست"، کلیک کنید.