5 شهرستان خراسان جنوبی در شرایط ویژه

5 شهرستان خراسان جنوبی در شرایط ویژه

آفتاب نیوز :

محمدعلی آخوندی اظهار کرد: با عنایت به اعلام هشدار های هواشناسی ناشی از استمرار بارش برف تا فردا و کاهش شدید دمای هوا؛ در 5 شهرستان نهبندان؛ سربیشه؛ درمیان؛ زیرکوه و قاینات؛ شرایط ویژه ای لحاظ شد.

وی تصریح کرد: با هماهنگی های صورت گرفته و لحاظ جمیع شرایط؛ آموزش در تمامی مقاطع تحصیلی در بخش سرداران شهرستان نهبندان و در تمام نقاط شهرستان های سربیشه؛ درمیان و قاینات به صورت غیرحضوری خواهد بود.

به گفته وی؛ در شهرستان زیرکوه فقط در مقطع ابتدایی؛ کلاس های درس به صورت غیرحضوری خواهد بود و مدارس دیگر مقاطع به روال شرایط عادی دایر است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با اشاره به پیشنهاد پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان؛ متذکر شد: با توجه به احتمال یخ زدگی جاده ها متاثر از استمرار بارش برف و برودت هوا در ابتدای صبح؛ با هدف حفظ ایمنی ترددها؛ ادارات و دستگاه های اجرایی در شهرستان های سربیشه؛ درمیان؛ زیرکوه و قاینات با دو ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد.

آخوندی با تاکید بر اینکه نزولات جوی و برودت هوا تا اوایل هفته آینده ادامه دارد؛ گفت: توصیه اکید ما به همه هم استانی های عزیز این است که حتی المقدور از سفر های غیرضروری در این ایام پیش رو بپرهیزند.

به گفته وی؛ در شرایط اضطراری و ضرورت انجام سفر؛ رعایت سرعت مطمینه و استفاده از امکانات و تجهیزات لازم به ویژه زنجیر چرخ توصیه می شود.

وی با اشاره به گزارش های رسیده از خراسان رضوی و بارش مداوم برف در این استان که منجر به تعطیلی مدارس در اغلب شهرستان ها شده؛ اظهار داشت: با عنایت به بارش شدید برف در محور بیرجند- مشهد؛ شهروندان برنامه سفر خود به سمت مشهد مقدس را به زمان دیگری موکول کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "5 شهرستان خراسان جنوبی در شرایط ویژه" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "5 شهرستان خراسان جنوبی در شرایط ویژه"، کلیک کنید.