حریق در ساختمان 4 طبقه در ایرانشهر

حریق در ساختمان 4 طبقه در ایرانشهر

حریق در ساختمان 4 طبقه در ایرانشهر

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از اطفای حریق در یک ساختمان چهار طبقه در خیابان ایرانشهر خبر داد.

به گزارش اتاق زندگانی؛ سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این باره اظهار کرد: یک ساختمان 5 طبقه اداری ـ تجاری که در قسمتی از طبقه بالای همکف آن؛ لوازم تحریر و کپی وجود داشت؛ دچار حریق شده است.

وی با اعلام اینکه از قسمت رایزر که به طبقات دیگر راه دارد؛ بخش هایی از حرارت به سمت بالا کشیده شد؛ یادآور شد: ایستگاه های آتش نشانی به همراه تجهیزات کامل در محل حادثه حضور پیدا کردند و پس از اطفای حریق؛ در حال تخلیه دود هستند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: پنج نفر از محل حادثه به سلامت توسط آتش نشانان خارج شدند و خوشبختانه کسی آسیب ندیده است.

پایان خبر اتاق زندگانی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حریق در ساختمان 4 طبقه در ایرانشهر" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حریق در ساختمان 4 طبقه در ایرانشهر"، کلیک کنید.