دیدار رییس قوه قضاییه از یادمان سردار قاسم سلیمانی در بغداد + فیلم

دیدار رییس قوه قضاییه از یادمان سردار قاسم سلیمانی در بغداد فیلم

دیدار رییس قوه قضاییه از یادمان سردار قاسم سلیمانی در بغداد + فیلم

رییس قوه قضاییه در در جمع خبرنگاران حاضر در یادمان محل شهادت شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس گفت: جرم سرداران سلیمانی و ابومهدی المهندس چه بود که اینگونه به شهادت رسیدند و قطعه قطعه شدند؟

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری اتاق زندگانی؛ حجت الاسلام محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه که صبح امروز به عراق سفر کرد؛ با حضور در یادمان محل شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس رو در روی خبرنگاران ایستاد و گفت: سرداران عزیز سلیمانی و المهندس و همراهان و همرزمان آنها برای مبارزه با تروریسم و دفاع از اسلام؛ کشور و ملت های مظلوم به شهادت رسیدند؛ آنها عمر خود را در راه مبارزه با مستکبرین و خدمت به مردم و کشور صرف کردند و امروز نزد خداوند متعال زنده هستند و روزی می خورند. 

وی افزود:  جرم سرداران سلیمانی و ابومهدی المهندس چه بود که اینگونه به شهادت رسیدند و قطعه قطعه شدند؟ از خداوند متعال توفیق خدمت به اسلام  و مسلمین و ایستادن مقابل مستکبرین را طلب می کنم.

در ادامه بخشی از این مصاحبه را تماشا کنید: 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دیدار رییس قوه قضاییه از یادمان سردار قاسم سلیمانی در بغداد + فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی, فیلم و سریال، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دیدار رییس قوه قضاییه از یادمان سردار قاسم سلیمانی در بغداد + فیلم"، کلیک کنید.