81درصد مردم به هیات می روند

محمدمهدی اسماعیلی در جدیدترین توییت خود نوشت: براساس موج چهارم پیمایش ارزش ها و نگرش های ایرانیان که در آن از پاسخگویان پرسیده شده «معمولاً چقدر در هییت و مراسم عزاداری شرکت می کنید؟» 81.1 درصد از پاسخگویان گفته اند که به هییت و مراسم عزادادری می روند.

81درصد مردم به هیات می روند

به گزارش اتاق زندگانی؛ محمدمهدی اسماعیلی در جدیدترین توییت خود نوشت:

براساس موج چهارم پیمایش ارزش ها و نگرش های ایرانیان که در آن از پاسخگویان پرسیده شده «معمولاً چقدر در هییت و مراسم عزاداری شرکت می کنید؟» 81.1 درصد از پاسخگویان گفته اند که به هییت و مراسم عزادادری می روند.

همچنین نگاهی مقایسه ای به موج های قبلی پیمایش ارزش ها و نگرش های ایرانیان نشان می دهد که حضور مردم در هییت ها و مراسم های عزاداری همواره روند افزایشی داشته است و شرکت مردم در هییت ها و مراسم عزاداری از 77 درصد در موج سوم؛ به 81.1 درصد در موج چهارم رسیده است.

برگرفته از: پیمایش ملی ارزش ها و نگرش های ایرانیان؛ دینداری؛ موج چهارم(1402)

پایان خبر اتاق زندگانی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "81درصد مردم به هیات می روند" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "81درصد مردم به هیات می روند"، کلیک کنید.