186 کیلو شمش طلا در معامله امروز مرکز مبادله فروخته شد – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

186 کیلو شمش طلا در معامله امروز مرکز مبادله فروخته شد - خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری اتاق زندگانی؛ امروز 16 مرداد ماه؛ چهل و یکمین جلسه حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار شد که از مجموع 191 قطعه (کیلوگرم) شمش طلای استاندارد با عیار 995 در هزار؛ 186 کیلوگرم شمش طلای استاندارد به ارزش چهار میلیارد و 636 میلیون و 500 هزار تومان به ازای هر شمش در تالار معاملات عمده و خرد؛ از سوی متقاضیان؛ خریداری و معامله شد.

در تالار معاملات عمده؛ شمش طلا در بسته های پنج عددی (پنج کیلوگرم) عرضه و در تالار معاملات حراج های خرد؛ شمش طلا به صورت تکی (یک کیلوگرم) عرضه می شود که در مجموع حراج های صورت گرفته امروز در دو تالار عمده و خرد 186 کیلوگرم شمش طلای استاندارد از سوی متقاضیان خریداری شد.

تا امروز و طی چهل و یک جلسه حراج شمش برگزار شده در این مرکز در مجموع 7820 کیلوگرم شمش طلا خریداری شده است.

گفتنی است؛ در جلسه پیشین حراج شمش طلا (جلسه چهلم) در مرکز مبادله 567 کیلوگرم شمش طلا از سوی متقاضیان خریداری شد و رکورد خریداری شمش در این معاملات طی 40 جلسه حراج گذشته شکسته شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "186 کیلو شمش طلا در معامله امروز مرکز مبادله فروخته شد – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "186 کیلو شمش طلا در معامله امروز مرکز مبادله فروخته شد – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.