کشف 33 کیلو موادمخدر و روانگردان در پایتخت

کشف 33 کیلو موادمخدر و روانگردان در پایتخت

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری یک قاچاقچیان مواد مخدر و روانگردان و کشف 33 کیلو و 480 گرم مواد مخدر و روانگردان خبر داد.

به گزارش اتاق زندگانی؛ سرهنگ حسین باباپور درباره جزییات این پرونده گفت: در راستای مبارزه قاطع علیه قاچاقچیان؛ ماموران پایگاه دوم این پلیس با انجام اقدامات پلیسی گسترده دریافتند یک نفر از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر که از توزیع کنندگان اصلی و سابقه دار تهران است؛ انواع مواد مخدر از استان های مرکزی کشور به دست آورده و قصد توزیع آن را در مناطق شمال غرب تهران دارد؛ به همین  فعالیت مجرمانه متهم را تحت رصد و پایش قرار دادند.

وی افزود: همکاران من  با رصد لحظه به لحظه فعالیت های متهم؛ مخفیگاه و شیوه وی را شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مقام  قضایی؛ پس از ورود به مخفیگاه او؛ موفق به دستگیری متهم شدند. همچنین از مخفیگاه وی؛ 30 کیلو و 300 گرم مواد روانگردان و سه کیلو و 180 گرم مواد مخدر کشف شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان گفت: متهم برای  انجام تحقیقات تکمیلی و بازجویی های فنی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

پایان خبر اتاق زندگانی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف 33 کیلو موادمخدر و روانگردان در پایتخت" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف 33 کیلو موادمخدر و روانگردان در پایتخت"، کلیک کنید.