کرملین : پوتین برنامه ای برای تماس با ترامپ ندارد

کرملین : پوتین برنامه ای برای تماس با ترامپ ندارد
به گزارش اتاق زندگانی؛ دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین در اظهاراتی به خبرنگاران؛ گفت: ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه برنامه ای برای تماس با دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا که از یک سوء قصد جان سالم به در برده است؛ ندارد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری تاس؛ پسکوف در جریان یک نشست خبری در پاسخ به این پرسش که آیا پوتین قصد دارد با ترامپ تماس بگیرد؛ اظهار کرد: تا آنجا که من می دانم؛ چنین برنامه ای وجود ندارد.

سخنگوی کرملین همچنین در مورد اینکه آیا سوء قصد به رییس جمهور سابق آمریکا و نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2024 این کشور در مشروعیت نتیجه این انتخابات تاثیر خواهد داشت یا خیر؟؛ تاکید کرد: مشروعیت نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آینده در آمریکا موضوع داخلی این کشور است و قرار نیست ما در این مورد قضاوت کنیم.

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کرملین : پوتین برنامه ای برای تماس با ترامپ ندارد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کرملین : پوتین برنامه ای برای تماس با ترامپ ندارد"، کلیک کنید.