کدام قربانی اجازه دارد هرکسی را که می خواهد بکشد؟

کوک نوشت: “ایالات متحده می گوید: کشتار ده ها هزار فلسطینی در غزه توسط اسراییل دفاع مشروع است؛ نه نسل کشی؛ زیرا حماس در تاریخ 7 اکتبر به اسراییل حمله کرد.”

کدام قربانی اجازه دارد هرکسی را که می خواهد بکشد؟

او ادامه داد: “ایالات متحده می گوید: شلیک موشک های ایران به سمت اسراییل دفاع مشروع نیست؛ بلکهک اقدام تهاجمی خطرناک است؛ حتی اگر اسراییل پیشتر کنسولگری ایران در دمشق را بمباران کرده باشد.”

کوک در پایان توییت خود به نقد سیاست های آمریکا پرداخت و نوشت: “به نظر می رسد؛ هر کاری که اسراییل انجام دهد؛ همیشه قربانی است. اما کدام قربانی اجازه دارد هر کسی که می خواهد را بکشد؟”

این توییت نشان دهنده عمق اختلاف نظرها در مورد سیاست های خارجی آمریکا و نحوه برخورد آن با مسایل خاورمیانه است. این اظهارات؛ که به سرعت در شبکه های اجتماعی پخش شد؛ بحث های گسترده ای را در میان کاربران و تحلیلگران در خصوص طرفداری متعصبانه و کورکورانه آمریکا از اسراییل به وجود آورده است.

4949

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کدام قربانی اجازه دارد هرکسی را که می خواهد بکشد؟" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کدام قربانی اجازه دارد هرکسی را که می خواهد بکشد؟"، کلیک کنید.