پیش بینی وقوع دماهای 49 درجه و بالاتر در خوزستان – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

پیش بینی وقوع دماهای 49 درجه و بالاتر در خوزستان - خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

محمد سبزه زاری در گفت وگو با خبرنگار اتاق زندگانی اظهار کرد: بنا بر بررسی نقشه های هواشناسی طی امروز شاهد کاهش 2 تا 3 درجه ای دما خواهیم بود. از فردا با استقرار الگوهای تابستانی و تقویت آن تا اوایل هفته آینده وقوع دماهای 49 و بالاتر (در روزهای جمعه و شنبه) پیش بینی می شود.

سبزه زاری افزود: تا فردا پدیده غالب در استان وزش باد متوسط گاهی نسبتاً شدید بویژه در مناطق غربی؛ جنوبی و مرکزی خواهد بود که برخاستن گرد و خاک موقتی نیز در این مناطق دور از انتظار نیست. تا روز جمعه شمال خلیج فارس مواج پیش بینی می شود.

وی افزود: در شبانه روز گذشته امیدیه با 49 و دهدز با 23 درجه سانتی گراد به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط استان گزارش شده اند. در این مدت بیشینه و کمینه دمای اهواز 47.6 و 30.4 درجه سانتی گراد ثبت شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیش بینی وقوع دماهای 49 درجه و بالاتر در خوزستان – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیش بینی وقوع دماهای 49 درجه و بالاتر در خوزستان – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.