پیام تسلیت مدیر عامل اتاق زندگانی درپی شهادت رییس جمهور و همراهانش

پیام تسلیت مدیر عامل اتاق زندگانی درپی شهادت رییس جمهور و همراهانش

مدیر عامل خبرگزاری اتاق زندگانی در پیامی شهادت آیت الله رییسی و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

به گزارش اتاق زندگانی؛ متن پیام محمدمهدی خیرجو؛ مدیر عامل خبرگزاری اتاق زندگانی به این شرح است:

«مِّنَ ٱلۡمُوۡمِنِینَ رِجَالٞ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَیٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدیلٗا /احزاب 23

اگرچه شهادت در راه خدا و خدمت به مردم بالاترین اجری است که پروردگار به بندگان مخلص و مجاهد خود عطا می فرماید و خادم الرضا آیت الله سید ابراهیم رییسی از این موهبت مستثنی نبود و مزد خدمات خالصانه و صادقانه خود را در شب میلاد امام ریوف علیه السلام دریافت کرد؛ اما از دست دادن این مرد مجاهد و خستگی ناپذیر دل مردم شریف و قدرشناس ایران و دوست داران انقلاب اسلامی را آکنده از غم و اندوه کرد.

اینجانب این حادثه دردناک و غم بار را به حضرت ولیعصر (ارواحنا فداه)؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ ملت بزرگ ایران و همه دوست داران آن مرد پرتلاش تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند منان برای رییس جمهور فقید و وزیر خارجه انقلابی جناب آقای دکتر امیر عبداللهیان؛ نماینده مردمی و محبوب ولایت فقیه در آذربایجان شرقی حضرت آیت الله آل هاشم؛ جناب آقای دکتر رحمتی استاندار شریف و خدمتگزار آذربایجان شرقی و سردار سرافراز اسلام جناب آقای موسوی و رحمت واسعه الهی و برای خانواده های معظم آنان اجر جزیل و صبر جمیل خواستارم.»

پایان خبر اتاق زندگانی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیام تسلیت مدیر عامل اتاق زندگانی درپی شهادت رییس جمهور و همراهانش" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیام تسلیت مدیر عامل اتاق زندگانی درپی شهادت رییس جمهور و همراهانش"، کلیک کنید.