پوتین: به تقویت روابط با ایران ادامه می دهیم/ آماده ارسال کمک های تخصصی برای تعیین علل اصلی این فاجعه هستیم

پوتین: به تقویت روابط با ایران ادامه می دهیم/ آماده ارسال کمک های تخصصی برای تعیین علل اصلی این فاجعه هستیم

به گزارش اتاق زندگانی؛ پوتین در این باره گفت: ما به نوبه خود هر چه در توان داریم انجام می دهیم تا اطمینان پیدا کنیم که روابط روسیه و ایران همانند گذشته ادامه پیدا می کند.

وی از یاچسلاو ولودین؛ رییس دومای دولتی روسیه که به منظور شرکت در مراسم یادبود آیت الله سید ابراهیم رییسی به تهران سفر می کند خواست تا این پیام را به ایرانیان مخابره کند.

پوتین همچنین درباره سانحه رخ داده برای رییس جمهور ایران و هیات همراه وی گفت: اگر همتایان مان در ایران ایران به کمک نیاز داشته باشند ما آماده ارسال کمک های تخصصی برای تعیین علل اصلی این فاجعه هستیم.

به گزارش اتاق زندگانی؛ پوتین عنوان کرد که رییسی یک شریک قابل اطمینان بوده و همیشه می توانست از تحقق توافقات دوجانبه اطمینان حاصل کند.

رییس جمهور روسیه خطاب به ولودین ادامه داد: مرگ رییس جمهور رییسی در وهله اول یک ضایعه بزرگ برای مردم ایران است. من می خواهیم که مراتب تسلیت صمیمانه من را در رابطه با این تراژدی رخ داده به آن ها برسانی. او شریکی قابل اتکا بود و انسانی با اعتماد به نفس بود که منافع ملی کشورش را دنبال می کرد. به وعده هایش عمل می کرد و همکاری با او مایه خوشحالی بود. اگر بر سر چیزی به توافق می رسیدیم؛ می توانستی مطمین باشی که توافقات انجام خواهند شد.

عصر روز یک شنبه 30 اردیبهشت ماه بالگرد حامل سید ابراهیم رییسی؛ رییس جمهور؛ حسین امیرعبداللهیان؛ وزیر امورخارجه و دیگر همراهانشان در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه سی به سمت شهر تبریز دچار سانحه هوایی شد که در نتیجه آن تمام سرنشینان این بالگرد به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پوتین: به تقویت روابط با ایران ادامه می دهیم/ آماده ارسال کمک های تخصصی برای تعیین علل اصلی این فاجعه هستیم" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پوتین: به تقویت روابط با ایران ادامه می دهیم/ آماده ارسال کمک های تخصصی برای تعیین علل اصلی این فاجعه هستیم"، کلیک کنید.